Nina Sivić-Cug
Mlađa specijalistica za digitalni marketing u CTA komunikacijama s iskustvom stvaranja i izvedbe kreativnih kampanja na različitim digitalnim kanalima, uz upravljanje oglašavanjem i sadržajem za društvene mreže i Google.
Ninina strast prema društvenim mrežama razvila se tijekom studija sociologije na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, gdje je za diplomski rad provela teorijsko i empirijsko istraživanje digitalnih medija, s posebnim fokusom na Instagram. Svoj profesionalni put, još za vrijeme studentskih dana, započinje kao copywriterica u marketingu Ponude dana, gdje kasnije preuzima vođenje društvenih mreža, oglašavanje i kreiranje digitalnog sadržaja za web.
U travnju 2022. godine priključuje se digitalnom timu CTA komunikacija, nastavljajući aktivno kreirati sadržaj za društvene mreže raznih klijenata, usavršavati vještine i produbljivati znanja iz digitalnog marketinga.
Tijekom rada u CTA komunikacijama osvaja niz vrijednih međunarodnih i domaćih dostignuća za projekte na kojima je sudjelovala: zlatni MIXX, dva srebrna BalCannesa, tri najprestižnije svjetske PR nagrade Međunarodne udruge za odnose s javnošću (IPRA) – dvije čine „Golden World Awards for Excellence“, a jedna „Global Contribution Award“, te dva Grand PRixa Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ).