Dani komunikacija: Kampanja „Odvoji, lako je” osvojila brojna domaća i regionalna priznanja

IMG_8314 (2)

Iznimno nam je drago što smo uspjeli popularizirati društveno važnu temu odvajanja otpada na zabavan i edukativan način primjeren svim dobnim skupinama. Zadatak nije bio lagan, ali video spot, koji smo radili u suradnji sa splitskim reperom Vojkom V, postao je hit i izvan Splita te nacionalna vijest. BalCannes je tradicionalno najjače regionalno marketinško natjecanje te smo jako ponosni na čak dva srebra koje je “Odvoji, lako je” osvojio, a nagrade IdejaX i MIXX potvrđuju da je našu kampanju vidjela i prihvatila čitava Hrvatska. Zahvaljujemo stručnim žirijima te čestitamo drugim dobitnicima s odličnim kampanjama iz Hrvatske i regije“, izjavio je direktor CTA komunikacija Petar Tanta povodom dodjela nagrada koje su se održale proteklog vikenda u Rovinju u sklopu konferencije Dani komunikacija.   

Dva srebrna BalCannesa kampanja je osvojila u kategorijama Positive Change Mosaic: Green Impact te u kategoriji Market Mosaic: Miscellaneous. IdejaX „Odvoji, lako je” nagradila je srebrnom statuom u kategoriji Best of Positive Change: Priroda. Kampanja se posebno istaknula i kao glavni dobitnik MIXX-a u kategoriji Cross-Media Integration Campaign, koja nagrađuje projekte koji uspješno kombiniraju online i offline medije u neodvojivu cjelinu kako bi se ostvario zadani cilj.

Odvoji, lako je“ informativna je kampanja koja je za cilj imala informirati građane o novom sustavu odvajanja otpada u polupodzemne spremnike u gradu Splitu. Iako je spot Odvoji, razdvoji tek dio sadržaja cijele kampanje, zbog pozitivnih reakcija korisnika, likovi iz spota postali su dio splitske grafiterske scene u Vukovarskoj ulici, a autentičan sadržaj prepoznali su i stručnjaci na festivalu Greencajtu. Cijela integrirana kampanja istaknula se originalnom idejom i provedbom, koja povezuje njezine online i offline segmente.

Na nagrađenom sadržaju, prema konceptu i strategiji CTA tima u sastavu Nina Sivić-Cug, Lara Paša, Ana-Marija Crnica Živković, Hana Kajari, Marin Zdelar, Petar Tanta i Gordan Turković, na tekstu i glazbi radio je Vojko V, animaciju je napravila Sara Bernat, dizajn 2Dizajnera, dok su kamera i produkcija djelo DD Video Laba. Video spot može se pogledati na linku.

Dva srebrna BalCannes priznanja u kategorijama „Positive Change Mosaic: Green Impact” te u kategoriji „Market Mosaic: Miscellaneous”

BalCannes je regionalno natjecanje koje nagrađuje najbolje marketinške kampanje, omogućavajući da se agencije iskažu svojim najboljim projektima pred čitavom strukovnom zajednicom – koja prelazi nacionalne granice i uključuje regiju.

 Srebrna IdejaX statua za kategoriju „Best of Positive Change: Priroda”

IdejaX nacionalno je natjecanje u kreativnosti koje nagrađuje najoriginalnije i jedinstvene ideje koje pomiču granice. Organizirana je pod okriljem Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA!-e).

Pobjednička videoprijavnica na ovogodišnjem MIXX-u u kategoriji Cross-Media Integration Campaign, koja nagrađuje projekte koji uspješno kombiniraju online i offline medije u neodvojivu cjelinu kako bi se ostvario zadani cilj.

MIXX Awards Croatia natjecanje je za najbolje u digitalnom marketingu i komunikacijama u Hrvatskoj. Kriteriji za odabir najboljih uključuju kreativnost, strategiju, izvedbu i korištenje medija te postignute rezultate, a na temelju njih žiri odabire pobjednike, nositelje prestižnih statua MIXX Awards Croatia 2024.