Kratki i nesretni život LinkedIn storyja

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Kratki i nesretni život LinkedIn storyja

LinkedIn je najveća profesionalna društvena mreža. Postoji od 2002. godine i trenutno ju koristi više od 600 milijuna ljudi u 200 zemalja. Mnogi od nas koriste LinkedIn kao mjesto za širenje kontakata i pronalaženje prilika za karijeru. Osim potrage za poslom ili regrutacije zaposlenika, koristi se i za poboljšanje profesionalne reputacije objavljivanjem medijskog sadržaja i/ili komentiranjem tuđih objava. 

Profesionalna društvena mreža otkriva nešto novo

Format objavljivanja sadržaja nalikuje većini društvenih mreža – objavljuje se tekst uz priloženu fotografiju, video ili link na web stranicu. Rekli bismo da je to sve što bi trebalo svakome za relevantni content među kolegama iz poslovne zajednice, no čelni ljudi LinkedIna su mislili da im ipak treba nešto više. U rujnu 2020., krenuli su rollout-ovi nove opcije za LinkedIn korisnike već poznatog formata s drugih društvenih mreža – story formata odnosno, objava s ograničenim trajanjem na 24 sata. Činilo se da će i ova opcija samo potaknuti konstantni rast i još više povećati ukupni broj onih koji koriste LinkedIn. No, točno godinu nakon pokretanja dogodio se šok – LinkedIn je potvrdio da će sa zadnjim danom rujna 2021. ukinuti story format.

Što se dogodilo? 

Među ključnim spoznajama iz jednogodišnjeg projekta, sam LinkedIn kaže da je odgovor korisnika pokazao sljedeće: 

  • korisnici žele da njihov sadržaj sličan pričama živi i nakon 24 sata te da bude dostupan na njihovom profilu,
  • korisnici žele kreativnije alate za stvaranje zanimljivih videozapisa na cijeloj platformi.

Kao rezultat toga, LinkedIn će ova dva elementa ugraditi u svoj sljedeći videoprojekt koji razvijaju kako bi zamijenili storyje. Ipak, vrijedilo je eksperimentirati jer sa sigurnošću znaju da storyji ipak nisu način na koji se trebaju usavršavati. Sada se mogu usredotočiti na elemente koji su funkcionirali s opcijom storyja i iz njih izvući ono najbolje. 

Ispostavilo se da priče nisu jedinstvena značajka koja će postići veliki uspjeh na svim platformama društvenih medija. LinkedIn je otkrio da se korisnicima sviđa ideja o više video sadržaja na svojim profilima, ali priče nisu bile pravi pristup tome.

Razlozi za ukidanje LinkedIn storyja 

U najavi, LinkedIn priznaje da je donio netočne pretpostavke u pogledu onoga što korisnici žele od neformalnog video proizvoda, poput priča.

“U razvoju storyja, pretpostavili smo da ljudi ne bi htjeli neformalne videozapise priložiti svom profilu, te da bi prolaznost smanjila prepreke koje ljudi osjećaju pri objavljivanju. Ispostavilo se da želite stvoriti trajne videozapise koji na osobniji način pričaju vašu profesionalnu priču i koji pokazuju vašu osobnost i stručnost,” izjavila je u blogu Liz Li, LinkedIn Senior Director of Product. Drugim riječima, korisnicima su se svidjele priče, ali im se nije svidjela činjenica da nestaju. Možda su se korisnici osjećali kao da nije vrijedno truda stvoriti priče za LinkedIn znajući da nisu trajne.

Zaista, vjerojatno nije veliko iznenađenje što LinkedIn storyji nisu uspjeli. Većina eksperimenata s ovom opcijom pokazala je ograničen doseg i klikove, a čini se da je posljednjih mjeseci LinkedIn postajao sve očajniji u namjeri da poveća broj prikaza storyja. Čak su isprobali i tematske priče vlastitog tima kako bi popunili traku s pričama vrhunskim sadržajem. 

Zanimljivo, LinkedIn nije prva društvena mreža koja je ove godine odustala od značajke storyja. Twitter je ranije ovog mjeseca zatvorio svoju platformu sličnu storyjima pod nazivom “Fleets” s objašnjenjem da ih je koristila samo nekolicina korisnika. 

Istodobno, popularna društvena mreža TikTok, fokusirana na videozapise, nedavno je objavila da implementira storyje za svoje korisnike. Druge društvene mreže kao što su Facebook, WhatsApp, Pinterest i YouTube također još uvijek nude platforme slične storyjima.

Storyji odnosno priče, koje je prvi put proslavio Snapchat prije nego što su ih kopirali Instagram, Facebook i Messenger, WhatsApp, Google, YouTube, Skype, Spotify i TikTok, odnose se na kratke dijelove sadržaja u trajanju od svega nekoliko sekundi koji se nakon nekog vremena automatski brišu iz pogleda javnosti. 

Telefon i e-mail

+385 95 510 2569
info@ctakomunikacije.hr

Radno vrijeme:
ponedjeljak – petak
09:00 – 17:00

Adresa

Prati nas

Javite nam se!

1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

2021. © CTA komunikacije d.o.o. – sva prava pridržana.