Poslovna društvena mreža, LinkedIn, odlučila je promijeniti način rangiranja sadržaja na feedu korisnika u korist njegovih preferencija i interesa. No, što to zapravo znači?
Dolaze nove opcije za bolje iskustvo LinkedIn feeda
Korisnici će moći, ako im se određena objava ne sviđa, kliknuti na tri točkice i obavijestiti platformu da želi vidjeti manje sadržaja nalik tome ili manje sadržaja od određenog autora. U slučaju da korisnik smatra da određeni sadržaj ide protiv LinkedIn politike – moći će ga i prijaviti, baš kao i na Facebooku.
Iako se trenutno testira samo na području SAD-a, vjerojatno će postojati i mogućnost manjeg prikazivanja političkog sadržaja. Na temelju povratnih informacija, prošiti će tu mogućnost na više jezika i regija kako bi svima dali opciju da preuzmu feed u “svoje ruke” i filtriraju ga kako žele.
Bolje rangiranje objava koje potiču razgovore
Na trenutnom feedu korisnik može vidjeti objave prijateljevih prijatelja o njihovom zaposlenju premda ih on nikada nije ni upoznao, dapače, možda ni čuo njihova imena. Tome dolazi kraj te započinje era u kojoj se prikazuju ciljane teme iz mreže koje bi mogle biti zanimljive svakom pojedinom korisniku.
No, iako korisnik možda ne želi vidjeti nova radna mjesta ljudi koje ne poznaje, u LinkedInu su prepoznali da mnogi žele otkrivati stručnjake iz industrije kako bi obogatili svoje znanje.
Zato svaki put kad osoba lajka objavu osobe koja nije iz mreže nudi dodatnu opciju praćenja te kratki opis tema koje se mogu očekivati od tog kreatora u slučaju da ga se zaprati.
Slabije rangiranje anketa i sadržaja niske kvalitete
U LinkedInu su također zaključili da na mreži ima previše anketa, tako da će od sada prikazivati samo one koje su relevantne svakom pojedinom korisniku.
Izgleda da sve nove značajke idu u korist intimnije zajednice koja će omogućiti korisniku autentičan i zanimljiv sadržaj koji će mu biti od koristi u svakodnevnom profesionalnom životu.
Tako određeni sadržaj koji direktno poziva na interakciju putem lajkanja i reakcija, kako bi bio primijećen od što više ljudi, neće biti promoviran na feedu.
Upravo zbog ovih značajki, mnoge će korporacije trebati drugačije pristupiti objavljivanju sadržaja. Morati će se fokusirati na stvaranje kvalitetnog sadržaja od kojeg osobe dobivaju praktične informacije, a smanjiti repetitivan nisko kvalitetan sadržaj koji ne koristi nikome osim kompanijama da se zavuku u svijest potencijalnih potrošača.
U svakom slučaju, što korisnik koristi više novih značajka to će imati bolje “iskrojen” feed. Tako bi svaka osoba trebala od LinkedIna dobiti upravo ono što želi i očekuje, barem u teoriji.
Izvor: LinkedIn