Rješenje
Kako bismo privukli pažnju korisnika i povećali svijest o Colosalu, kreirali smo predizborne oglase s različitim porukama koje podsjećaju na već dobro poznate fraze korištene od strane političkih kandidata. Nismo željeli izravno otkriti proizvod, već smo koristili igru riječi kako bismo implicitno sugerirali prisutnost kandidata za izbore, ističući glavne karakteristike Colosala.
Na Facebook i Instagram profilu Colosala plasirali smo carousel oglas s 10 vizuala, uz krovni copy: „On nudi jednake mogućnosti za sve, bez obzira na podrijetlo, spol ili dob”.
Iako sintagme podsjećaju na političare i određene stranke, one su uzete jer se mogu dovesti u vezu s Colosalom. Naime, Colosal gradi snažnu “unutarnju politiku”, ali onu u crijevima. Brine i za studente i penzionere podjednako, jer sindrom iritabilnog crijeva mogu imati svi uzrasti. Koalicija koja ih neće iznevjeriti kod tog stanja je sinergija Colosala – butirat, dobre bakterije i fruktooligosaharidi, koja dokazano djeluje na simptome poput dijareje, zatvora i nadutosti.
Zatim, osvrnuli smo se na aktualne političke poruke, kao što je „Rijeke pravde dolaze”, kako bismo igrom riječi rekli da s Colosalom rijeke olakšanja dolaze, kao i na poruku premijera Andreja Plenkovića vezano uz ‘tvrde kohabitacije’, sugerirajući da Colosal rješava problem zatvora. Iako je obnova nakon potresa u Zagrebu i Petrinji bila spora, s Colosalom ona u crijevima nikada ne staje. Korisnici uz Colosal biraju mirnu budućnost za svoja crijeva te su spremni na sve izazove u vidu hrane, odnosno, okidača koji im mogu smetati. Tek zadnjim vizualom u slajderu otkriva se proizvod tj. glavni kandidat protiv simptoma sindroma iritabilnog crijeva.
Dobili smo raznovrsne komentare, od onih koji su prepoznali koncept i shvatili da se radi o humorističnom spinu na političke kampanje, do onih koji su stvarno mislili da se radi o političkoj stranici. Kampanja je trajala do 17. travnja, a tijekom tog razdoblja sustavno smo na Facebooku i Instagramu objavili tri vizuala koji su generirali veliku interakciju istim copyjima (prva, druga, treća objava).
U istom vremenskom razdoblju, provodili smo aktivnu Google Ads Display kampanju koristeći custom te responzivne bannere s porukama kao na Meti. Glavni cilj bio je potaknuti znatiželju korisnika da kliknu na oglas kako bi saznali o čemu/kome je zapravo riječ. Također, na web stranici Colosala prilagođena je naslovnica kako bi dodatno pojasnila poruke oglasa i uspostavila povezanost s proizvodom.
Kampanja na Facebooku i Instagramu podijeljena je u dvije faze. U prvoj fazi, od 2. do 9. travnja, cilj je bio generirati posjete odredišnoj stranici. U drugoj fazi, od 9. do 17. travnja, fokus je bio na povećanju broja prikazivanja. Postignut je doseg od 425,513 osoba, uz 1,347,369 impresija i 784 prikaza odredišne stranice te CTR od 1,44%. Više od 90% prikazivanja ostvareno je putem Facebooka i to najviše na području grada Zagreba, Splitsko-dalmatinske županije, Primorsko goranske županije, Osječko-baranjske županije, Zagrebačke županije, Istre i Vukovarsko-srijemske županije.
Učinak kampanje na Google Ads-u također je bio sjajan, s 10,727 klikova i 1,054,832 impresija, uz CTR od 1.02%. Više od polovica impresija, njih 582.228, prikazana je na području grada Zagreba, a slijede Split, Rijeka, Osijek, Zadar, Dubrovnik, Varaždin, Slavonski Brod, Vinkovci i Pula. Oglasi su podjednako prikazivani ženama i muškarcima, a nešto bolji CTR ostvaren je kod ženske populacije.
Zahvaljujući kreativi i angažmanu tima, kampanja je ostavila dubok dojam na publiku Colosala, ostvarila uspješne rezultate, privukla pozornost i potaknula korisnike na interakciju te ih usmjerila prema web stranici Colosala.