Contact
Kontakt

Komunikacija hotela i destinacija

O klijentu

Za Jadran je trebalo osmisliti strategiju za društvene mreže koja će se prije svega odnositi na domaće turiste, ali i na strance koji žive tek nekoliko sati vožnje od smještajnih objekata. Hotelsko poduzeće Jadran poslovno sjedište ima u Crikvenici, a ono je ujedno i najveća tvrtka na Crikveničko-vinodolskoj rivijeri. Ono čime se tvrtka posebno ponosi jest to da su zapravo jedan od predvodnika turističkog poslovanja na Jadranu. Samo poduzeće nastalo je 1964. i to spajanjem više hotelskih poduzeća. Danas se može pohvaliti sa smještajnim objektima diljem obale Republike Hrvatske – od Umaga, preko Crikveničko-vinodolske rivijere i otoka Krka pa sve do Makarske rivijere.

Izazov

S obzirom na to da je Jadran imao profil na Facebooku i vlastitu mrežnu stranicu, potrebno je bilo otvoriti i Instagram profil kako bismo lakše došli do željene publike, odnosno gostiju.
Ono što smo učinili jest da smo dobro promotrili tadašnju situaciju (uzeti u obzir pandemiju virusa COVID-19) te se u tome trenutku nije znalo hoće li granice uistinu i ostati otvorene za goste. Bilo je očito da je situacija nestabilna i da nam je u datome trenutku najsigurnije računati jedino na goste koji žive relativno blizu objektima.

Započeli smo s kreiranjem sadržaja za društvene mreže (objave i vizuali za Instagram i Facebook). Ciljana publika, kao što je već rečeno, bili su nam domaći gosti i stranci kojima do smještajnih objekata treba između jednog i tri sata vožnje automobilom. Kako bi se potencijalno tržište proširilo sadržaji na Instagramu plasiraju se isključivo na engleskome jeziku, dok se sadržaj na Facebooku plasira na hrvatskom jeziku s popratnom poveznicom na web stranicu gdje gosti odmah mogu rezervirati smještaj ili saznati određene informacije o objektu. Tako je usluga gostima dostupnija te ne moraju zvati telefonom.

Rješenje

Uspjeli smo povećati broj posjetitelja na službenoj web stranici za čak više od 90% u odnosu na prošlu godinu. Značajno se povećao i broj upita vezanih uz smještajne kapacitete na društvenim mrežama kao i broj rezervacija. Poboljšana je interakcija s potencijalnim gostima na društvenim mrežama, pogotovo kada se gledaju mnogobrojni pozitivni komentari zadovoljnih gostiju što je automatski dovelo do većeg dosega publike, ali i poslužilo kao najbolja recenzija za sve druge zaintereseirane goste.

Kada se gledaju rezultati Instagrama – na profilu smo u vrlo kratkome vremenu skupili bazu pratitelja koja iz dana u dan sve više raste, a ono što je najveći uspjeh su pozitivne reakcije pratitelja na same objave. Zaključak je kako je publika i više nego odlično reagirala na sadržaj visoke kvalitete pri čemu samo jednim klikom mogu saznati sve potrebne informacije vezane uz slobodne termine, slobodan smještaj i cjelokupni sadržaj koji je u ponudi svakoga objekta pojedinačno.

Pogledaj ostale uspješne priče