Trening javnog nastupa ili kako izbjeći neugodna medijska pitanja
Javni nastup, prije svega, odnosi se na svaki izlazak pred publiku i prenošenje govornikove poruke okupljenima. Ono što CTA stručnjaci u svojim edukacijama uvijek naglašavaju je činjenica da se poruka ciljanoj publici prenosi na dva osnovna načina – verbalno i neverbalno. Na radionicama su naši predavači na primjerima iz prakse objasnili kako se pravilno pripremiti za javni nastup, ali i kako izbjeći neugodna pitanja koja za sobom mogu nositi negativne posljedice. No, kako bi poruka na pravi način došla do ciljane publike, potrebno ju je prvo pravilno definirati, a zatim i postaviti komunikacijske ciljeve koje ona mora postići. Sve su to saznali članovi udruga, odvjetničkih ureda, tvrtki, a i mnogi drugi sudionici, uz neizostavne teorijske savjete o tome što privlači pažnju medija, kako komunicirati s njima, ali i zakonodavni okvir unutar kojeg hrvatski mediji funkcioniraju. Kako savjeti bez prakse vrijede vrlo malo, na kraju radionice sve se sudionike snimalo te se analizirao njihov javni nastup i stečeno znanje o pravilnom držanju i odgovorima na neugodna pitanja.
Savjeti za komunikaciju s biračima u vrijeme pandemije virusa SARS-CoV-2
Budući da je 2020. godina pred sve nas stavila brojne izazove, ne čudi da su i politički akteri morali promijeniti pristup i prilagoditi diskurs svojim biračima. Kako se politička stranka na pravi način treba obraćati publici u trenucima kada je svijet u lockdownu, a misli vrlo daleko od predstojećih izbora, objasnili su naši stručnjaci s višegodišnjim iskustvom u političkom savjetovanju. Kakve poruke koristiti, kojim temama pridobiti interes javnosti te prilagođeni alati za komunikaciju samo su neke od tema o kojima je bila riječ na edukacijama za lokalne, parlamentarne i europske izbore.
Umijeće komuniciranja prema segmentiranim javnostima
Uspješna komunikacija, jasna i pravovremena poruka može biti od ključne važnosti za nastavak suradnje ili iskazivanja povjerenja. PR-ovci vrlo često imaju zadatak da upravljaju komuniciranjem prema segmentiranim javnostima, no što to konkretno znači u praksi?
Pravila komunikacije promijenila su se pojavom koronavirusa, a veliki dio komunikacije samim time prebacio se u digitalne sfere.
Digitalni marketing i oglašavanje
Važnost digitalnog marketinga i pravilno usmjerene komunikacije na Internetu naši su predavači predstavili na radionicama za Turističke zajednice, Razvojne agencije gradova kao i Upravama gradova. Osim osnova digitalne komunikacije, polaznici su na praktičnim primjerima usvojili znanje o pravilnoj komunikaciji putem društvenih mreža Facebook i Instagram kao i o osnovama oglašavanja na digitalnim kanalima.