Rješenje
Glavni cilj kampanje bio je pozicionirati Eptadermove linije kao najbolje cjelovito rješenje za njegu kože sklonu ljuskanju, depigmentacijama i hiperpigmentacijama. Budući da potreba za svakim od ovih proizvoda nužno proizlazi iz postojećeg kožnog stanja, temelj za izgradnju brenda bila je edukacija javnosti o povezanim bolestima i pravim sastojcima za njihovo ublažavanje.
Koristeći integriran i strateški pristup komunikaciji, kampanja je postavljena na nekoliko kanala koji su se međusobno ispreplitali. Pored redizajna tiskanih materijala, blokova i brošura, kreiran je cjelokupni sadržaj na društvenim mrežama, oglasi na Facebookovim i Googleovim platformama, plan i provedba medijskih zakupa i blog sadržaja za web stranicu brenda. Posebna je pažnja usmjerena na izbor vizuala prilikom komunikacije na društvenim mrežama, s obzirom na to da Facebook penalizira bilo kakvo izravno prikazivanje oboljenja na oglasima.
Slogan „Eptaderm – Osjetite zdravlje na vlastitoj koži“ ili, na srpskom, „Osetite zdravlje na sopstvenoj koži“ je afirmativan, a istovremeno sugerira da se u vlastitoj koži osoba može osjećati ugodno, neovisno o oboljenju. Uz doslovnu interpretaciju, slogan u sebi sadrži i taktilnu pjesničku sliku koju korisnici mogu zamisliti prilikom svakog susreta s Eptadermovim linijama.
U vizualni identitet svih linija utkan je suptilni prije/poslije moment, razgraničavajući crno-bijelu fotografiju od one u boji kojoj sjaj vraćaju upravo Eptadermovi proizvodi. Razdjelne linije poslužile su i kao jasna vizualna oznaka za razne skupine proizvoda, dok je prilikom kreiranja sadržaja za društvene mreže bilo važno uvijek ostati više u medicinskom zdanju, a manje zadirati u lifestyle.
Zakup medija ostvaren je s lifestyle portalima sa zdravstvenim temama koji okupljaju ciljanu publiku. Osim što su podizali svijest o proizvodu kod svojih čitatelja, takav je sadržaj postao jedan od važnijih izvora prometa na web stranici Eptaderma (refferal). Uključivani su i liječnici koji su argumentirano progovarali o važnosti njege kože odabranim sastojcima i njihovu učinku za određene indikacije, dižući tako vjerodostojnost tekstova. Blogovi su također ispunjeni člancima stručnjaka dermatologa kako bi svi zainteresirani na jednom mjestu mogli pronaći informacije kako o kožnim bolestima, tako i učincima sastojaka unutar svake linije.
Društvene mreže vođene su kombinacijom informativnog, edukativnog i prodajnog tona jer je, prije svega, bilo važno prenijeti značaj linija i pojedinih proizvoda za oboljele.
Kreiran je i promotivni video koji obuhvaća sve tri dostupne linije, kao i dvije tek u najavi. Za potrebe oglašavanja, izdvojeno je nekoliko kraćih i dužih verzija.
Facebook i Instagram oglasi su kreirani sa svrhom dovođenja prometa na web stranicu (traffic), povećanja angažmana korisnika (engagement) te baze pratitelja uz povećanje svijesti o Eptadermu (awareness). Googleova platforma bila je okrenuta prema pretraživačkim (search), vizualnim (display) i video oglasima. Odabrani influenceri su dali dodatni online doseg linijama, pogotovo u sferi hiperpigmentacija koje su najraširenija pojava. Njihove objave dijeljene su i na kanalima brenda.
Integrirani strateški pristup donio je povećanje svijesti o proizvodima kod javnosti i potencijalnih korisnika na oba tržišta, ali i kod stručnjaka čije je mišljenje bitno za valorizaciju kvalitete proizvoda.