Contact
Kontakt

Eptaderm dermokozmetika na tržištima Hrvatske i Srbije

O klijentu

Eptaderm je prvi u nizu inovativnih i visokokvalitetnih brendova koje na hrvatsko tržište dovodi i distribuira Pontus Pharma d.o.o., nova farmaceutska kompanija sa sjedištem u Zagrebu. Klijent je lansirao tri linije švicarske kvalitete – EPTA PSO za njegu kože sklone ljuskanju i psorijazi, EPTA SPOT za kožu sklonu hiperpigmentacijama te EPTA VTLG – emulziju koja se koristi na koži sklonoj depigmentacijama ili vitiligu. Putem Eptaderma, Pontus je na hrvatsko tržište donio učinkovite formulacije i postotke aktivnih sastojaka koji dotad nisu bili dostupni. Nakon implementacije komunikacijske strategije u Hrvatskoj, ista je uspješno prilagođena srpskom tržištu.

Izazov

Kreiranje i postavljanje komunikacijske strategije za Eptaderm bilo je izazovno iz nekoliko aspekata, kako na tržištu Hrvatske, tako i na tržištu Srbije. Pored regulativnih propisa koje donosi registracija određenog proizvoda, potrebno je bilo iz nule izgraditi Eptadermov brend u Hrvatskoj vodeći računa o tome da se radi o nišnim proizvodima. Oni ciljaju uski segment ljudi koji je dosad mnogo puta bio suočen s (ne)uspješnim tretmanima za svoja kožna stanja. Pored kreiranja pozitivne percepcije o brendu te izravnog interesa za proizvodima kod krajnjih korisnika, bilo je važno pružiti i komunikacijski oslonac prodajnim timovima na terenu.

Rješenje

Glavni cilj kampanje bio je pozicionirati Eptadermove linije kao najbolje cjelovito rješenje za njegu kože sklonu ljuskanju, depigmentacijama i hiperpigmentacijama. Budući da potreba za svakim od ovih proizvoda nužno proizlazi iz postojećeg kožnog stanja, temelj za izgradnju brenda bila je edukacija javnosti o povezanim bolestima i pravim sastojcima za njihovo ublažavanje.

Koristeći integriran i strateški pristup komunikaciji, kampanja je postavljena na nekoliko kanala koji su se međusobno ispreplitali. Pored redizajna tiskanih materijala, blokova i brošura, kreiran je cjelokupni sadržaj na društvenim mrežama, oglasi na Facebookovim i Googleovim platformama, plan i provedba medijskih zakupa i blog sadržaja za web stranicu brenda. Posebna je pažnja usmjerena na izbor vizuala prilikom komunikacije na društvenim mrežama, s obzirom na to da Facebook penalizira bilo kakvo izravno prikazivanje oboljenja na oglasima.

Eptaderm – Osjetite zdravlje na vlastitoj koži

Slogan „Eptaderm – Osjetite zdravlje na vlastitoj koži“ ili, na srpskom, „Osetite zdravlje na sopstvenoj koži“ je afirmativan, a istovremeno sugerira da se u vlastitoj koži osoba može osjećati ugodno, neovisno o oboljenju. Uz doslovnu interpretaciju, slogan u sebi sadrži i taktilnu pjesničku sliku koju korisnici mogu zamisliti prilikom svakog susreta s Eptadermovim linijama.

U vizualni identitet svih linija utkan je suptilni prije/poslije moment, razgraničavajući crno-bijelu fotografiju od one u boji kojoj sjaj vraćaju upravo Eptadermovi proizvodi. Razdjelne linije poslužile su i kao jasna vizualna oznaka za razne skupine proizvoda, dok je prilikom kreiranja sadržaja za društvene mreže bilo važno uvijek ostati više u medicinskom zdanju, a manje zadirati u lifestyle.

EPTA VTLG emulzija za njegu kožu sklone vitiligu 
EPTA SPOT linija za njegu kože sklone hiperpigmentacijama 
EPTA PSO linija za njegu kože sklone ljuskanju

Zakup medija ostvaren je s lifestyle portalima sa zdravstvenim temama koji okupljaju ciljanu publiku. Osim što su podizali svijest o proizvodu kod svojih čitatelja, takav je sadržaj postao jedan od važnijih izvora prometa na web stranici Eptaderma (refferal). Uključivani su i liječnici koji su argumentirano progovarali o važnosti njege kože odabranim sastojcima i njihovu učinku za određene indikacije, dižući tako vjerodostojnost tekstova. Blogovi su također ispunjeni člancima stručnjaka dermatologa kako bi svi zainteresirani na jednom mjestu mogli pronaći informacije kako o kožnim bolestima, tako i učincima sastojaka unutar svake linije.

Društvene mreže vođene su kombinacijom informativnog, edukativnog i prodajnog tona jer je, prije svega, bilo važno prenijeti značaj linija i pojedinih proizvoda za oboljele.

Kreiran je i promotivni video koji obuhvaća sve tri dostupne linije, kao i dvije tek u najavi. Za potrebe oglašavanja, izdvojeno je nekoliko kraćih i dužih verzija.

Eptaderm Hrvatska – Spot

Facebook i Instagram oglasi su kreirani sa svrhom dovođenja prometa na web stranicu (traffic), povećanja angažmana korisnika (engagement) te baze pratitelja uz povećanje svijesti o Eptadermu (awareness). Googleova platforma bila je okrenuta prema pretraživačkim (search), vizualnim (display) i video oglasima. Odabrani influenceri su dali dodatni online doseg linijama, pogotovo u sferi hiperpigmentacija koje su najraširenija pojava. Njihove objave dijeljene su i na kanalima brenda.

Integrirani strateški pristup donio je povećanje svijesti o proizvodima kod javnosti i potencijalnih korisnika na oba tržišta, ali i kod stručnjaka čije je mišljenje bitno za valorizaciju kvalitete proizvoda.

Pogledaj ostale uspješne priče