Contact
Kontakt

Velimir Hlupić: Brendovi moraju biti kreativniji, ali i osjetljiviji na disanje cjelokupnog društva

Piše: CTA komunikacije
Datum: 13/05/2020
Kategorija: Press

Jedno od novijih lica na sceni hrvatskih komunikacijskih agencija, CTA komunikacije, nakon samo nešto više od godinu dana postojanja mogu se pohvaliti ovogodišnjim Grand PRixom Hrvatske udruge za odnose s javnošću, a nedavno su i proširili svoj tim. Razgovarali smo s Velimirom Hlupićem, njihovim novim voditeljem digitalnog marketinga koji nam je objasnio svoj zanimljiv put do marketinških voda te zašto je odabrao baš CTA komunikacije za nastavak svoje karijere.

Svoju karijeru niste počeli u digitalnom marketingu, možete li nam opisati svoj put?

Za razliku od mnogih kolega iz branše, moj početak je bio u prodaji. Početkom studija sam se zaposlio u pozivnom centru jednog telekoma i postepeno došao do pozicije vođenja timova. Gledao sam kako velike marketinške kampanje izgledaju u praksi i već mi je tada bilo jasno da prodaja ne funkcionira bez kvalitetnog marketinga, a i obrnuto. Moj prvi doticaj s Facebookom je bio sredinom 2006. godine, kad je to još bio potpuni novitet svima. Koju godinu kasnije došla je fascinacija YouTubeom, a onda i ostalim društvenim mrežama. Google, sa svim svojim alatima, je priča za sebe.

Što Vas je potaknulo na konačnu promjenu karijere?

Rad u digitalnom marketingu doživio sam kao prirodan nastavak i zaokruživanje priče koju sam davno započeo. Uvijek me ljutilo, a  i čudilo, kako u velikim sustavima članovi različitih timova rade međusobno izolirano te me vlastita frustracija takvim pristupom, i problemima u poslovanju koji su zbog toga nastajali, motivirala da uvijek pokušam sagledati problem iz različitih perspektiva, kao cjelinu. Malo po malo sam se educirao, samostalno učio, pratio razvoj novih tehnologija te nadograđivao arsenal alata koji su u suvremenom digitalnom marketingu neophodni.

Konstantno se nastojim usavršavati u području dizajna i programiranja jer duboko vjerujem da je nužno makar osnovno poznavanje srodnih područja koja zajedno s digitalnim marketingom čine smislenu, efikasnu i učinkovitu cjelinu. Zahvalan sam što sada imam priliku raditi u timu s ljudima koji dijele takav pristup poslu.

Dijelom CTA komunikacija postali ste nedavno. Kako je prošao proces uhodavanja u novi tim?

Postao sam dio ovog super tima u razdoblju kada smo svi krenuli raditi od doma preko raznih video call servisa pa je prvih par dana uhodavanje bilo izazovno, no vrlo brzo smo se prilagodili na takav način komunikacije i posao se nastavio bez ikakvih poteškoća. Jednako brzo kliknuli smo i kao ekipa.

Vizija agencije, koju su mi Gordan Turković i Petar Tanta predstavili, bila je ključna za moju odluku da se priključim CTA timu. Vrlo brzo smo shvatili da imamo iste želje i sličan način rada – čega god da se primimo, dajemo svoj maksimum. Odmah su mi pružili kreativnu slobodu pa im tako, na primjer, prijedlog da za potencijalnog klijenta koristimo najpoznatiju društvenu mrežu u Koreji, KakaoStory, uopće nije bio problematičan

Izrazito sam ponosan i na to što je agencija baš prošli tjedan dobila Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću u kategoriji ustanova, udruga i nevladinih organizacija za kampanju „Nešto zbilja važno“ koju su proveli s udrugom Brački pupoljci, što je samo potvrdilo moju odluku.

Kako je na vaše poslovanje utjecala pandemija COVID-19?

Mnogi poslovi i industrije pogođeni su pojavom koronavirusa i posljedicama koje je imala na gospodarstvo i životne navike. U marketingu i odnosima s javnošću, u ovim trenucima, svakako je izazov raditi kampanje za oglašavanje. Svi, i agencije i brendovi, moraju biti puno kreativniji, ali i osjetljiviji na disanje cjelokupnog društva. Neke smo projekte planirane za trenutni period prilagodili, dotjerali ili čak vremenski pomaknuli te, zajedno s našim klijentima, našli načine kako iz ovoga izaći još jači. Sačuvali smo njihovo povjerenje, a to je najvažnije.

Postoji li neki novi trend u komunikacijskoj industriji koji Vam je posebno zanimljiv?

Trenutno mi je u fokusu Tik Tok kao društvena mreža koja je u usponu. Radi se o platformi koju su mlađe dobne skupine dobre prihvatile, no mislim da starijima format nije najbolje “sjeo”. Vidjet ćemo u narednih nekoliko mjeseci kako će se razvijati no poznavajući trendove u ovaj branši ne bih se čudio da se pojavi nova društvena mreža koja će preuzeti fascinaciju publike.

Izvor: PR Glas  https://www.prglas.com/intervju-velimir-hlupic-brendovi-moraju-biti-kreativniji-ali-osjetljiviji-na-disanje-cjelokupnog-drustva/?fbclid=IwAR1NAC-KUWdsOexfZpQLPXCYqA4GdmPfal0qNU8Sk1ZA6Nj-jP4GUB5AgvE

Pročitaj još tekstova