Ivana Beg

Asistentica digitalnog marketinga u CTA komunikacijama s iskustvom kreiranja raznovrsnog digitalnog sadržaja te vođenja društvenih mreža i web stranica.

Nakon završenog preddiplomskog studija kulturologije na Filozofskom fakultetu u Rijeci, odlučuje se na upis diplomskog studija komunikologije na Fakultetu hrvatskih studija u Zagrebu. Dolaskom u Zagreb postaje članica event menadžement tima Udruge studenata “Agenda” s kojom organizira projekte kao što su humanitarni božićni sajam “Kolokviraj ljubav” te simpozij “Mediji na drukčiji način”. Udruga svake godine okuplja novinare, PR stručnjake, profesore i druge releventne osobe koji studentima mogu pružiti korisne informacije iz struke.

Početkom 2022. svoje dosadašnje stečeno teorijsko znanje implementira na tromjesećnoj praksi u CTA komunikacijama gdje na koncu postaje i dio digitalnog tima.

Kao asistentica digitalnog marketinga vodi društvene mreže i kreira sadržaj za nekoliko klijenata, provodi istraživanje tržišta i monitoring industrija, piše bloge te kreira oglase. Uz to, često sudjeluje u kreativnom procesu izrade pojedinih kampanja i obogaćuje svoje znanje iz odnosa s javnošću.