Contact
Kontakt

Marketing se mijenja, a mladi su ti koji vode promjene

Piše: CTA komunikacije
Datum: 17/05/2025
Kategorija: Iz prakse

U vremenu kada se sve ubrzano mijenja, komunikacijska industrija svakodnevno se suočava s novim izazovima kakvi donedavno nisu ni postojali. Nove tehnologije, ubrzana digitalizacija, novi alati i očekivanja koja neprestano rastu poremetili su ustaljenu ravnotežu i postavili nova pravila igre u industriji. Ono što je jučer bilo inovativno, danas je već standard. Sada, više nego ikada, važno je osluškivati potrebe na tržištu, ali i glasove onih koji to tržište oblikuju.

Na ovogodišnjim Danima komunikacija u Rovinju, Gordan Turković pridružio se panelu “Searching for the Next Gen”, u sklopu Marketing Meet Up x DK Pop-Up Editiona, na kojem se raspravljalo o budućnosti komunikacijske i marketinške industrije te dolasku nove generacije stručnjaka koji mijenjaju pravila igre. Panel je okupio predstavnike agencija i medija koji su podijelili svoja viđenja o tome kako izgleda marketing današnjice kroz oči mladih talenata. Na panelu su uz našeg Gordana sudjelovali i Nada Kaurin Knežević, spisateljica i predavačica, Alen Kekić iz agencije I TO NIJE SVE!, te Blanka Kovačec ispred portala mamager.hr, a panel je moderirao Ilija Brajković, direktor agencije Kontra.

Ključno pitanje kojim se bavio panel je upravo je li trenutni standard zapošljavanja u industriji takav da se traže oni koji su najbolji u svom poslu ili se ipak potrebe zadovoljavaju onima koji su dovoljno dobri? Promjene u industriji ne događaju se samo na polju trendova, one se događaju i u pozadini, u sustavu koji pokreće cijelu priču. Tradicionalni modeli zapošljavanja gube svoju učinkovitost, a granice između marketinga, ekonomije i kreativnosti postaju sve mutnije. Sve je veći broj pojedinaca koji razmišljaju izvan granica tradicionalnih marketinških okvira, a agencije, marketinški odjeli i klijenti moraju biti spremni na otvoren dijalog s njima. Budući lideri industrije danas ne dolaze samo s fakulteta ekonomskih usmjerenja, njih se sve više pronalazi i u drugim poljima. Njihov način razmišljanja, kreativnost i očekivanja uvelike se razlikuju od onoga na što je industrija navikla i upravo su zbog toga oni neprocjenjivi. Gordan je na panelu istaknuo koliko je važno prepoznati i osnažiti nove generacije komunikatora. Osvrnuo se na važnost ulaganja u edukaciju i mentorstvo mladih te stvaranje prostora u kojem nove generacije mogu učiti, rasti i doprinositi industriji sa svježim idejama i pristupima.

Svaka industrija koja želi ostati relevantna, mora biti spremna rasti s onima koji dolaze i ne pokušavati ih samo oblikovati prema postojećim standardima i pravilima, već im dopustiti da i oni oblikuju industriju. U današnjici koja više nego ikada teži ka autentičnosti, odgovornosti i hrabrosti, nove generacije stručnjaka ne predstavljaju prijetnju, nego priliku za zajednički rast, a upravo u tom rastu leži uspjeh i budućnost komunikacije.

Pročitaj još tekstova