Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Messi PSG_CTA komunikacije

Jedna od najvećih sportskih priča ovo ljeto definitivno je prelazak Lionela Messija iz Barcelone, u kojoj je proveo 21 godinu, u pariški PSG. Iako je Messi statusni simbol Barcelone, a neke procjene sežu da je sam klub generirao trećinu prihoda zbog svog najvažnijeg igrača, u novoj sezoni, natjerani pravilima financijskog fair play-a, morali su se zahvaliti Messiju i pustiti ga. Ovdje uskače PSG klub poznat po nepresušnoj kasi katarskog Emira, kojem nije problem izdvojiti poveću svotu novaca, znajući kako će klub početi zarađivati i prije nego sam Messi stupi na teren. Upravo to se i dogodilo.

Sveti Gral nogometnog fana – dres

Nakon što je potpisao službeni ugovor, PSG je najavio kako će u online prodaju pustiti dres po cijeni od 160 eura. Naravno, kako to obično biva, u prvih 30 minuta prodano je preko 250.000 dresova, a sam klub zaradio je preko 40 milijuna eura. Ostali podaci nisu do kraja poznati, no ovakav porast prodaje nije imao ni Ronaldo – Messijev najveći konkurent koji je 2017. prešao iz Reala u Juventus. Očekuje se kako će potražnja za dresom i dalje rasti, a ako klub dobro odigra ovu sezonu, samo u ovom segmentu, očekuje ga dobra financijska perspektiva. Nike, odnosno njegova sestrinska tvrtka Air Jordan, kao sponzori također imaju određeni postotak od prodaje, a kalkulira se kako će i sam Michael Jordan od ovog transfera dobro zaraditi.

Društvene mreže

Jedan od najpopularnijih pojmova u danima transfera je, naravno, #MessiPSG, no pravi skok PSG-ovih društvenih mreža dogodio se u trenutku potpisivanja ugovora. Broj pratitelja na Instagram profilu pariškog kluba skočio je za 1.2 milijuna u tri dana, a ta brojka nastavila je rasti te je usporila na nekih 7 milijuna u prvih par tjedana. Zbilja impresivno, ako računamo da je svemu tome razlog samo jedan igrač.
Prema statistici Social Blade-a, najpoznatije analitičke platforme za praćenje profila na društvenim mrežama, Tik-tok profil kluba u zadnjih 30 dana porastao je za 7,1 milijun novih pratitelja, dok je Facebook zabilježio blaži rast od 2 milijuna novih lajkova.

TV prava

Messijev debi u dresu PSG čekao se od trenutka kada je i službeno potpisao, a on se i dogodio u nedjelju 29. kolovoza 2021. u utakmici protiv Rennesa, kada je Messi u 66. minuti zamijenio Neymara te tako prvi put zaigrao za klub koji nije Barcelona. Španjolski TV kanal Telefonica, službeno je otkupio prava za taj debi, a prema mjerenju izračun je da ga je pratilo preko 2,2 milijuna ljudi samo u Španjolskoj. Digitalna era omogućila je lakši prijenos ovakvih utakmica, pa je tako Twitch korisnik Ibai Llanos, inače sportski influencer, prenosio ovaj meč koji je pratilo čak 2 milijuna ljudi.

Zaključak

Messijev dolazak u PSG nije samo sportsko pojačanje, već gorivo za marketinšku raketu koja će klubu omogućiti još veći doseg do publike, veći utjecaj i, naposljetku, astronomsku zaradu. Zato plaća jednog od najboljih nogometaša svih vremena i nije toliki bauk, ako uzmemo omjer uloženog i dobivenog unutar nešto manje od mjesec dana.

Telefon i e-mail

+385 95 510 2569
info@ctakomunikacije.hr

Radno vrijeme:
ponedjeljak – petak
09:00 – 17:00

Adresa

Prati nas

Javite nam se!

1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

2021. © CTA komunikacije d.o.o. – sva prava pridržana.