Contact
Kontakt

„Odvoji, razdvoji” na YouTubeu je pogledalo više od 100 tisuća ljudi

Piše: CTA komunikacije
Datum: 26/05/2023
Kategorija: Iz prakse

Još dok nam je Vojko V slao radne verzije pjesme, osjetili smo da bi priča mogla ispasti top – glave su nam naime same od sebe prelazile u „headbang” mod. Sto tisuća pregleda na YouTubeu (i još 70 tisuća na Facebooku i Instagramu) kasnije, pokazalo se da nas osjećaj nije prevario.

„Odvoji, razdvoji”, koliko čujemo, po Splitu pjevuše svi od mališana do ekipe po klubovima. Ukoliko nakon toga po povratku kućama boce pobacaju u adekvatan polupodzemni spremnik, smatrat ćemo da je to barem djelomično zasluga ove pjesme.

Informativna kampanja o odvajanju otpada i uvođenju polupodzemnih spremnika u Splitu traje i dalje i, dakako, daleko je šira od same pjesme, ali uspjeh i reakcije na „Odvoji, razdvoji” dokaz su što je moguće kad se udruže stručnost, kreativnost i klijenti otvorena uma – u ovom su to slučaju bili Čistoća Split i Grad Split.

Spot smo radili s našim dragim prijateljima iz DD Video Laba, animirala ga je Sara Bernat, a plava jakna u spotu pripada našem Peri.

Odvoji, razdvoji!

Pročitaj još tekstova