Back Together: prvi virtualni medicinsko-komunikacijski summit u Hrvatskoj

back together summit

O klijentu

Back Together naziv je uspješnog medicinsko-komunikacijskog summita održanog prvi puta u Hrvatskoj koji je na jednom mjestu, 18. i 19. rujna 2021., okupio čak 40 najuglednijih stručnjaka iz područja medicine, znanosti i komunikacija. Bogati dvodnevni program ovakvog još neviđenog događaja na našim prostorima, uključivao je čak 12 edukativnih panel-rasprava. Na taj način, široj je javnosti osigurana platforma za zdravu i otvorenu komunikaciju o važnim i zanimljivim temama. Svi zainteresirani imali su priliku unaprijediti vlastito zdravlje, pospješiti razumijevanje zdravstvenih informacija, saznati više o trendovima u medicini te poslušati kako o aktualnoj krizi razmišljaju cijenjeni govornici.

YouTube

By loading the video, you agree to YouTube’s privacy policy.
Learn more

Load video

Izazov

S obzirom na to da se želja za realizacijom ovakvog događaja javila u vrijeme jedne od najvećih kriza 21. stoljeća, pandemije virusa COVID-19, glavni izazovi odnosili su se na samu organizaciju i sigurno odvijanje cijelog događaja. Zbog toga se Back Together Summit provodio u potpunosti u online obliku i u skladu s epidemiološkim mjerama. To je podrazumijevalo provođenje svih zajedničkih sastanaka i dogovora u digitalnom obliku, kao i pružanje brze i učinkovite komunikacijske podrške našega tima u bilo kojem trenutku. Multidisciplinarne panel-rasprave vodećih stručnjaka, koje su se odvijale bez prisustva publike u City Plazi u Zagrebu, emitirale su se online. Oni zainteresirani morali su se samo besplatno prijaviti putem službene web stranice summita. Svojevrsni komunikacijski izazov predstavljao je i kvalitetan način prenošenja ključnih poruka panel-diskusija. Zahvaljujući stručnosti tima CTA komunikacija te strateškom odabiru komunikacijskih alata, pravovremeno se reagiralo na sve zahtjeve „novog normalnog“. Jedan od primarnih ciljeva bio je široj javnosti na besplatan, jednostavan i pristupačan način pružiti odgovore na zdravstvena pitanja koja ju najviše zanimaju. Sukladno tome, specifični su ciljevi oblikovani u smjeru osvješćivanja javnosti o samome događaju putem poticanja interakcije te postepenog povećanja njenog obujma na društvenim mrežama. Ciljano se povećavao i broj medijskih objava o summitu, dajući uvid u opće informacije, tematiku panela i njihove sudionike, organizatore, sponzore te načine sudjelovanja. Daleko najvažniji postavljeni cilj odnosio se na ostvarivanje što većeg broja osoba registriranih za praćenje panel-rasprava.

Rješenje

Za Back Together Summit, plod ideje liječnika Natka Becka, njegove supruge Tajane i gđe Vesne Babić, osmislili smo cijeli komunikacijski koncept, kako za društvene mreže, tako i za nacionalne i specijalizirane medije. Pored kreiranja strategije, preuzeli smo vođenje svih profila društvenih mreža, kao i odnose s medijima te pružali komunikacijsku podršku tijekom čitavog projekta. Kako bismo se približili javnosti diljem Hrvatske, ali i susjednih zemalja, bilo je važno da informacije sa službenih profila na društvenim mrežama dosegnu što veći broj ljudi. Jedan od direktnih alata komunikacije kojima smo to postizali bili su newsletteri, redovito distribuirani svima prijavljenima. Sadržavali su informacije o govornicima, temama panela, načinima registracije, kao i poziv za sudjelovanjem. Primatelje je, tako, u sandučiću dočekao i pokoji videozapis, a u jednom od njih dr. Natko Beck osobno im je zahvalio na interesu. Najveća vrijednost newslettera ostvarena je na dane održavanja summita, kada je u njima poslan link na izravne prijenose panel-rasprava. Tako se podjednako radilo na širenju baze ljudi, povećanju njihove upućenosti i interesa za nadolazećim događajem.

Što se tiče službenih profila na društvenim mrežama, oni prethodno nisu postojali, stoga ih je bilo potrebno aktivirati na Facebooku, Instagramu, LinkedInu i YouTubeu. Svakog dana prije samog summita na digitalnim smo kanalima predstavljali po jednog panelista ili panelisticu. Ostatak se sadržaja odnosio na edukativna pitanja pomoću kojih smo najavljivali teme panela, kao i ona koja se tiču svakodnevnog života – sve s ciljem povećanja angažmana i ukupnog dosega pratitelja. Svakih nekoliko dana, prenosili su se i članci s najčitanijih hrvatskih portala kako bi kredibilitet događaja među pratiteljima ojačao. Za vrijeme trajanja samog prijenosa, svaka panel-rasprava popraćena je galerijom fotografija objavljenom u najkraćem roku. 

Tik nakon završetka događaja, 3 181 osoba je zapratila Back Together Summit na Facebooku, njih 1 005 na Instagramu, 272 na LinkedInu te 348 na YouTubeu. Unatoč činjenici da je događaj završio, taj broj svakodnevno raste. Dugoročno gledano, cilj je doseći nove pratitelje te, istovremeno, zadržati interes i informiranost postojećih o ovoj temi kako bi se lakše aktivirali u budućnosti. Rješenje leži u konzistentnom objavljivanju zabavno-informativnog multimedijalnog sadržaja na društvenim mrežama što uključuje sav dosad kreirani i prikupljeni materijal. Kumulativno gledano, prijenos summita je prikupio ukupno 11 317 pregleda na YouTubeu, uz 296 novih pretplatnika. U konačnici, bilo je registrirano preko 4 000 ljudi.

YouTube

By loading the video, you agree to YouTube’s privacy policy.
Learn more

Load video

U razdoblju od skoro dva mjeseca, objave su dosegle 915 728 ljudi na Facebooku i 254 208 na Instagramu. Broj impresija najveći je bio na Facebooku – 1 273 404, njih 1 100 163 na Instagramu te 56 261 na LinkedInu. Korisnici su samo na Facebooku imali 52 431 interakciju s objavama, 5 336 na Instagramu, a na LinkedInu 1 186. Dodatno, Facebook bilježi 17 809 pregleda svih objavljenih videa. Službenu web stranicu u prosjeku je dnevno posjetilo 305 ljudi. U subotu, prvoga dana, taj je broj iznosio 2 285 posjeta, a u nedjelju nešto manje – 1 682. Drugim riječima, u oba dana trajanja Back Together Summita, web stranicu posjetilo je 3 967 ljudi. Sinergija između odnosa s javnošću i digitalnih aktivnosti najbolje se očitovala u povećanju broja prijavljenih osoba na newsletter, upravo u trenucima nakon provedene PR aktivnosti, poput intervjua s dr. Natkom Beckom. 

Pojedini govornici i moderatori snimili su i kratke video-najave u kojima pozivaju ljude na sudjelovanje ili daju kratki uvid u svoje gostovanje. Na web stranici objavljeni su tekstovi pojedinih panelista u rubrici „Čitaonica“, a neki od njih podijeljeni su i na društvenim mrežama LinkedIn i Facebook. Događaj je najavljen i u središnjim informativnim televizijskim emisijama. Pojavljivanje dr. Natka Becka u emisiji Dobro jutro, Hrvatska na HRT-u, Newsroomu N1 televizije ili u emisiji Zdravlje na kvadrat na Novoj TV samo su neki od primjera. U 40 dana trajanja kampanje, prikupljena je ukupno 71 medijska objava. Od toga su ostvarene 64 objave na portalima, jedno radijsko i šest televizijskih gostovanja. 

Zajedničkim trudom i radom, uspješno smo doprinijeli kreiranju novog kanala za bolju zdravstvenu komunikaciju u svim smjerovima. Osim toga, postavljeni su i temelji za daljnje djelovanje i nastavak projekta. Mnogi su pojedinci imali priliku dobiti vrijedne informacije o odgovornom ponašanju i načinima brige o zdravlju. Naposljetku, usvajanjem savjeta o opasnostima lažnih i neprovjerenih informacija koje mogu ugroziti fizičko i psihičko zdravlje, ostvarena je i jedna od temeljnih svrha Back Together Summita.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Telefon i e-mail

+385 95 510 2569
info@ctakomunikacije.hr

Radno vrijeme:
ponedjeljak – petak
09:00 – 17:00

Adresa

Prati nas

Javite nam se!

1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

2021. © CTA komunikacije d.o.o. – sva prava pridržana.