Rješenje
Za Back Together Summit, plod ideje liječnika Natka Becka, njegove supruge Tajane i gđe Vesne Babić, osmislili smo cijeli komunikacijski koncept, kako za društvene mreže, tako i za nacionalne i specijalizirane medije. Pored kreiranja strategije, preuzeli smo vođenje svih profila društvenih mreža, kao i odnose s medijima te pružali komunikacijsku podršku tijekom čitavog projekta. Kako bismo se približili javnosti diljem Hrvatske, ali i susjednih zemalja, bilo je važno da informacije sa službenih profila na društvenim mrežama dosegnu što veći broj ljudi. Jedan od direktnih alata komunikacije kojima smo to postizali bili su newsletteri, redovito distribuirani svima prijavljenima. Sadržavali su informacije o govornicima, temama panela, načinima registracije, kao i poziv za sudjelovanjem. Primatelje je, tako, u sandučiću dočekao i pokoji videozapis, a u jednom od njih dr. Natko Beck osobno im je zahvalio na interesu. Najveća vrijednost newslettera ostvarena je na dane održavanja summita, kada je u njima poslan link na izravne prijenose panel-rasprava. Tako se podjednako radilo na širenju baze ljudi, povećanju njihove upućenosti i interesa za nadolazećim događajem.

Što se tiče službenih profila na društvenim mrežama, oni prethodno nisu postojali, stoga ih je bilo potrebno aktivirati na Facebooku, Instagramu, LinkedInu i YouTubeu. Svakog dana prije samog summita na digitalnim smo kanalima predstavljali po jednog panelista ili panelisticu. Ostatak se sadržaja odnosio na edukativna pitanja pomoću kojih smo najavljivali teme panela, kao i ona koja se tiču svakodnevnog života – sve s ciljem povećanja angažmana i ukupnog dosega pratitelja. Svakih nekoliko dana, prenosili su se i članci s najčitanijih hrvatskih portala kako bi kredibilitet događaja među pratiteljima ojačao. Za vrijeme trajanja samog prijenosa, svaka panel-rasprava popraćena je galerijom fotografija objavljenom u najkraćem roku.
Tik nakon završetka događaja, 3 181 osoba je zapratila Back Together Summit na Facebooku, njih 1 005 na Instagramu, 272 na LinkedInu te 348 na YouTubeu. Unatoč činjenici da je događaj završio, taj broj svakodnevno raste. Dugoročno gledano, cilj je doseći nove pratitelje te, istovremeno, zadržati interes i informiranost postojećih o ovoj temi kako bi se lakše aktivirali u budućnosti. Rješenje leži u konzistentnom objavljivanju zabavno-informativnog multimedijalnog sadržaja na društvenim mrežama što uključuje sav dosad kreirani i prikupljeni materijal. Kumulativno gledano, prijenos summita je prikupio ukupno 11 317 pregleda na YouTubeu, uz 296 novih pretplatnika. U konačnici, bilo je registrirano preko 4 000 ljudi.
U razdoblju od skoro dva mjeseca, objave su dosegle 915 728 ljudi na Facebooku i 254 208 na Instagramu. Broj impresija najveći je bio na Facebooku – 1 273 404, njih 1 100 163 na Instagramu te 56 261 na LinkedInu. Korisnici su samo na Facebooku imali 52 431 interakciju s objavama, 5 336 na Instagramu, a na LinkedInu 1 186. Dodatno, Facebook bilježi 17 809 pregleda svih objavljenih videa. Službenu web stranicu u prosjeku je dnevno posjetilo 305 ljudi. U subotu, prvoga dana, taj je broj iznosio 2 285 posjeta, a u nedjelju nešto manje – 1 682. Drugim riječima, u oba dana trajanja Back Together Summita, web stranicu posjetilo je 3 967 ljudi. Sinergija između odnosa s javnošću i digitalnih aktivnosti najbolje se očitovala u povećanju broja prijavljenih osoba na newsletter, upravo u trenucima nakon provedene PR aktivnosti, poput intervjua s dr. Natkom Beckom.
Pojedini govornici i moderatori snimili su i kratke video-najave u kojima pozivaju ljude na sudjelovanje ili daju kratki uvid u svoje gostovanje. Na web stranici objavljeni su tekstovi pojedinih panelista u rubrici „Čitaonica“, a neki od njih podijeljeni su i na društvenim mrežama LinkedIn i Facebook. Događaj je najavljen i u središnjim informativnim televizijskim emisijama. Pojavljivanje dr. Natka Becka u emisiji Dobro jutro, Hrvatska na HRT-u, Newsroomu N1 televizije ili u emisiji Zdravlje na kvadrat na Novoj TV samo su neki od primjera. U 40 dana trajanja kampanje, prikupljena je ukupno 71 medijska objava. Od toga su ostvarene 64 objave na portalima, jedno radijsko i šest televizijskih gostovanja.
Zajedničkim trudom i radom, uspješno smo doprinijeli kreiranju novog kanala za bolju zdravstvenu komunikaciju u svim smjerovima. Osim toga, postavljeni su i temelji za daljnje djelovanje i nastavak projekta. Mnogi su pojedinci imali priliku dobiti vrijedne informacije o odgovornom ponašanju i načinima brige o zdravlju. Naposljetku, usvajanjem savjeta o opasnostima lažnih i neprovjerenih informacija koje mogu ugroziti fizičko i psihičko zdravlje, ostvarena je i jedna od temeljnih svrha Back Together Summita.