Izazov
Kako bi se ciljevi projekta (sprječavanje nastanka otpada, odvojeno prikupljanje komunalnog otpada, kućno kompostiranje te ponovna uporabu predmeta) ostvarili, potrebno je bilo putem pravih kanala doprijeti do građana i usmjeriti ih na mjesto gdje mogu naći više informacija o odgovornom raspolaganju otpadom u njihovoj općini, kao i upoznati s tematikom općenito.
Rješenje
Za Grad Knin napravili smo plan zakupa medija po ključnim televizijskim i radijskim postajama te najposjećenijim lokalnim internetskim portalima. Kako se projekt odvijao o svojim fazama i raznim lokacijama, tako su Šibenski portal, Dalmatinski portal, Huknet i Dalmacija Danas pratile njegov razvoj. Strateškim pristupom zakupu radijskog, televizijskog i internetskog prostora doprli smo do ciljnog, lokalnog stanovništva bazirajući se, pritom, isključivo na regionalnim medijima.
Emisije koje smo producirali u sklopu projekta emitirale su se u udarnim terminima u danu, netom prije središnjih vijesti, i to na Radiju Ritam koji pokriva područje Pirovca i Tribunja, Radio Biokovu za Biokovo te Hrvatskom radiju Knin koji je obuhvaćao područje Knina, Biskupije i Kijeva. Televizijske emisije puštane su na Mreži TV i TV Šibeniku, regionalnim televizijama koje emitiraju sadržaje povezane za taj kraj Hrvatske.
Kao i kod svakog strateškog zakupa medija, važno je razmišljati o korisnicima tih medija. Kada se radi o izrazito lokaliziranom projektu, uvijek se bolje koncentrirati na manje, lokalne i regionalne medije nego na one nacionalne jer je publika probrana i puno je lakše doprijeti do točno one skupine kojoj je projekt namijenjen. U slučaju EKO Regije (K-V-P-B-T-K) to su bili vodeći mediji u Splitsko-dalmatinskoj i Šibensko-kninskoj županiji.