Contact
Kontakt

EKO regija

O klijentu

Projektom „EKO Regija (K-V-P-B-T-K): Provedba izobrazno-informativnih aktivnosti o održivom gospodarenju otpadom na području Knina, Vrgorca, Pirovca, Biskupije, Tribunja i Kijeva“, grad Knin informirao je građane o održivom gospodarenju otpadom, održavao radionice za najmlađe, dijelio letke, a sve s ciljem sprječavanja nastanka otpada, poticanja odvojenog prikupljanja komunalnog otpada i ponovne uporabe predmeta te povećanja broja kućanstava koja kompostiraju.

Izazov

Kako bi se ciljevi projekta (sprječavanje nastanka otpada, odvojeno prikupljanje komunalnog otpada, kućno kompostiranje te ponovna uporabu predmeta) ostvarili, potrebno je bilo putem pravih kanala doprijeti do građana i usmjeriti ih na mjesto gdje mogu naći više informacija o odgovornom raspolaganju otpadom u njihovoj općini, kao i upoznati s tematikom općenito.

Rješenje

Za Grad Knin napravili smo plan zakupa medija po ključnim televizijskim i radijskim postajama te najposjećenijim lokalnim internetskim portalima. Kako se projekt odvijao o svojim fazama i raznim lokacijama, tako su Šibenski portal, Dalmatinski portal, Huknet i Dalmacija Danas pratile njegov razvoj. Strateškim pristupom zakupu radijskog, televizijskog i internetskog prostora doprli smo do ciljnog, lokalnog stanovništva bazirajući se, pritom, isključivo na regionalnim medijima.

Emisije koje smo producirali u sklopu projekta emitirale su se u udarnim terminima u danu, netom prije središnjih vijesti, i to na Radiju Ritam koji pokriva područje Pirovca i Tribunja, Radio Biokovu za Biokovo te Hrvatskom radiju Knin koji je obuhvaćao područje Knina, Biskupije i Kijeva. Televizijske emisije puštane su na Mreži TV i TV Šibeniku, regionalnim televizijama koje emitiraju sadržaje povezane za taj kraj Hrvatske.

Kao i kod svakog strateškog zakupa medija, važno je razmišljati o korisnicima tih medija. Kada se radi o izrazito lokaliziranom projektu, uvijek se bolje koncentrirati na manje, lokalne i regionalne medije nego na one nacionalne jer je publika probrana i puno je lakše doprijeti do točno one skupine kojoj je projekt namijenjen. U slučaju EKO Regije (K-V-P-B-T-K) to su bili vodeći mediji u Splitsko-dalmatinskoj i Šibensko-kninskoj županiji.

Pogledaj ostale uspješne priče