Contact
Kontakt

Humanitarna akcija „1100 kilometara za 1100 terapija”

O klijentu

„1100 kilometara za 1100 terapija humanitarna je akcija koju su od ožujka do kraja svibnja 2021. provodili Ranko Dragičević i Daniel Lončar, brački filantropi i zaljubljenici u planinarenje. Dvojica bračkih avanturista ovu plemenitu inicijativu organizirali su u svrhu osiguravanja stabilnosti rada Udruge roditelja djece s teškoćama u razvoju „Brački pupoljci”. Udruga je to koja godinama pruža prosječno 3200 besplatnih sati terapija za gotovo 70 djece s teškoćama u razvoju na otoku Braču, a koja je 2019, uz pomoć našeg stručnog tima u agenciji CTA komunikacije uspješno promijenila Zakon o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu kako bi pomogla svojim korisnicima. Djeci u ovoj Udruzi tako na raspolaganju potpuno besplatno stoje logoped, fizioterapeut, senzorni terapeut, učitelj ortopedagog i psiholog, no da bi te neophodne terapije i dalje ostale dostupne i besplatne, potrebno je kontinuirano osiguravati stabilno financiranje rada Udruge.

Izazov

Kako bi metaforički proživjeli sve etape kroz koje prolaze roditelji djece s teškoćama u razvoju te kako bi, u konačnici, prikupili financijska sredstva za prijeko potrebne terapije bračkih mališana, planinari su odlučili prehodati čitavu rutu „Via Adriatica” koja se proteže od rta Kamenjak u Istri do rta Oštra na samome jugu Hrvatske. To je jedinstven pješački put koji spaja prirodne i kulturne specifičnosti jadranskog podneblja, a sastoji se od 14 planina, 12 rijeka, 2 jezera, 18 zaštićenih područja, 7 županija, 52 općine i ukupno 1100 kilometara. Budući da je trošak jednog sata terapije prosječno 100,00 HRK, akcijom se nastojalo prikupiti ukupno 110.000,00 HRK, odnosno 100 kuna po kilometru. Svaka osoba dobre volje mogla je sponzorirati kilometre i tako se pridružiti planinarima na njihovoj ruti ili pak jednostavno donirati bilo koji iznos i tako podržati akciju. Zadatak tima CTA komunikacija bio je osigurati medijsku popraćenost ove humanitarne akcije, potaknuti što više ljudi da se uključi i donira novac za dječje terapije kako bi se ostvario zadani cilj te u konačnici senzibilizirati javnost za ovu bitnu društvenu temu. Budući da se radilo o isključivo organskom dosegu, cilj medijske kampanje bio je generirati barem dvije objave po danu trajanja puta, ukupno oko 100 objava.

Rješenje

Službeni početak medijske kampanje bio je 19. ožujka 2021., a dvojica avanturista na put su krenuli u subotu 20. ožujka 2021. u 8:00 sati s točke Bunker Kamenjak na Premanturi, te su do konačnog cilja u Prevlaci stigli 7. svibnja 2021. Svaka dionica bila je najavljena pozivom za medije te popraćena priopćenjem o napretku planinara za regionalne i nacionalne medije. Objave za medije bile su oblikovane pomoću narativa kojeg je omogućila sama Udruga Brački pupoljci”. Naime, svaka etapa akcije imala je određeno metaforičko značenje. Tako je prva dionica predstavljala suočavanje roditelja s dijagnozom svoga djeteta, a posljednja konačan cilj Udruge – otvaranje Centra za odgoj i obrazovanje Juraj Bonači” na Braču.

Budući da se radi o isključivo društveno odgovornom projektu, ostvarena je suradnja s određenim nacionalnim i lokalnim medijima i novinarima koji su pratili akciju od samog početka pa sve do kraja. Kako je kampanja potekla s Brača, posebna je pozornost stavljena na bračke i splitske medije, poput Dalmatinskog portala, koji su obuhvatnije i češće izvještavali o humanitarnoj akciji 1100 kilometara za 1100 terapija”. Uz to, priopćenjima za medije prilagani su videosadržaji s dojmovima svake etape, kao i poveznice na zanimljivosti s društvenih mreža akcije poput visokog snijega na Velebitu ili svježih medvjeđih otisaka pronađenih tijekom puta. Dodatno je akcija gotovo svakodnevno promicana na Facebook stranici Bračkih pupoljaka kako bi se njen isključivo organski doseg dodatno povećao. 

Sveukupno je kampanja u trajanju od 49 dana generirala preko 160 objava u medijima, od čega je 151 objava na nacionalnim, regionalnim i lokalnim internetskim portalima. Što se tiče televizijskih emisija, treba istaknuti kako je o akciji napravljeno nekoliko priloga za središnji dnevnik RTL televizije, RTL Danas, emisiju Dobro jutro, Hrvatska te Regionalni dnevnik HRT-a. Cilj akcije je premašen, a ukupno je prikupljeno 169 800 kuna uz pomoć kojih će Udruga Brački pupoljci” za djecu s teškoćama u razvoju osigurati gotovo 1700 terapija.

Kampanja „1100 kilometara za 1100 terapija“ 2022. godine nagrađena je najvećom svjetskom PR nagradom, „Golden World Awards for Excellence“ Međunarodne udruge za odnose s javnošću (IPRA) te najvrednijim domaćim PR priznanjem, Grand PRixom Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ).

Pogledaj ostale uspješne priče