Rješenje
Službeni početak medijske kampanje bio je 19. ožujka 2021., a dvojica avanturista na put su krenuli u subotu 20. ožujka 2021. u 8:00 sati s točke Bunker Kamenjak na Premanturi, te su do konačnog cilja u Prevlaci stigli 7. svibnja 2021. Svaka dionica bila je najavljena pozivom za medije te popraćena priopćenjem o napretku planinara za regionalne i nacionalne medije. Objave za medije bile su oblikovane pomoću narativa kojeg je omogućila sama Udruga „Brački pupoljci”. Naime, svaka etapa akcije imala je određeno metaforičko značenje. Tako je prva dionica predstavljala suočavanje roditelja s dijagnozom svoga djeteta, a posljednja konačan cilj Udruge – otvaranje Centra za odgoj i obrazovanje „Juraj Bonači” na Braču.
Budući da se radi o isključivo društveno odgovornom projektu, ostvarena je suradnja s određenim nacionalnim i lokalnim medijima i novinarima koji su pratili akciju od samog početka pa sve do kraja. Kako je kampanja potekla s Brača, posebna je pozornost stavljena na bračke i splitske medije, poput Dalmatinskog portala, koji su obuhvatnije i češće izvještavali o humanitarnoj akciji „1100 kilometara za 1100 terapija”. Uz to, priopćenjima za medije prilagani su videosadržaji s dojmovima svake etape, kao i poveznice na zanimljivosti s društvenih mreža akcije poput visokog snijega na Velebitu ili svježih medvjeđih otisaka pronađenih tijekom puta. Dodatno je akcija gotovo svakodnevno promicana na Facebook stranici Bračkih pupoljaka kako bi se njen isključivo organski doseg dodatno povećao.
Sveukupno je kampanja u trajanju od 49 dana generirala preko 160 objava u medijima, od čega je 151 objava na nacionalnim, regionalnim i lokalnim internetskim portalima. Što se tiče televizijskih emisija, treba istaknuti kako je o akciji napravljeno nekoliko priloga za središnji dnevnik RTL televizije, RTL Danas, emisiju Dobro jutro, Hrvatska te Regionalni dnevnik HRT-a. Cilj akcije je premašen, a ukupno je prikupljeno 169 800 kuna uz pomoć kojih će Udruga „Brački pupoljci” za djecu s teškoćama u razvoju osigurati gotovo 1700 terapija.
Kampanja „1100 kilometara za 1100 terapija“ 2022. godine nagrađena je najvećom svjetskom PR nagradom, „Golden World Awards for Excellence“ Međunarodne udruge za odnose s javnošću (IPRA) te najvrednijim domaćim PR priznanjem, Grand PRixom Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ).