Contact
Kontakt

Plitvice Holiday Resort

O klijentu

Osnovna djelatnost Abstracto studija izrada je projekata suvremene arhitekture i promišljanja prostora. Ured nudi široku paletu usluga koja uključuju izradu vizualizacija, analize projektnih mogućnosti, izradu troškovnika, reviziju i analizu troškovnika i ukupnih troškova, te stručni nadzor. Studio se može pohvaliti velikim brojem projekata, te različitim namjenama i tipovima zahvata. Početkom 2018. godine studio je pokrenuo projekt glamping Plitvice Holiday Resort, splet kućica na drvetu u mjestu Grabovac pored Plitvica.

Izazov

Abstracto studio izradio je projekt suvremenih kućica na drvetu za najam za Plitvice Holiday Resort. Zadatak tima CTA komunikacija bila je popularizacija i predstavljanje arhitektonskog dijela ovih inovativnih i atraktivnih kućica u medijima. Budžet kampanje iznosio je ravno 0 kuna, a klijent nam je dao odriješene ruke jer je vjerovao da ima dobru priču – što se na kraju pokazalo točnim. Cilj kampanje bio je proširiti priču i povećati vidljivost projekta u medijima komunikacijskom kampanjom. Jedini uvjet klijenta bio je da se služimo “dobrim renderom” što uz prekrasnu prirodu nije bilo teško. Kako bismo što bolje prenijeli stil života ovog turističkog i dizajnerskog pothvata, prvo smo obišli mjesto u kojem se kućice nalaze. Zen oaza kojom odiše teren pokrenula je kreativni proces i smjer kampanje.

Rješenje

Prvi korak bila je izrada priopćenja za medije kojim će se pretočiti važnost i ljepota projekta te odabir medija koji su dobili pravo ekskluzivne objave. Specifičnost dizajna kućica prenesena je u lifestyle medijima s dodatnim naglaskom na nove, inovativne, pristupe arhitekturi. Prva objava odabranim medijima izašla je u četvrtak navečer – kako bismo ljudima zaželjeli laku noć, te u petak ujutro – kako bismo im uljepšali kraj radnog tjedna. Fotografija je u medijskim objavama bila temelj. Vijest ubrzo prenose svi nacionalni portali, a nakon toga uključuju se i regionalni portali. TV, kao i dalje najjači medij, također je prenio vijest putem TV priloga u emisijama, a nesvakidašnji projekt pratili su i internacionalni portali Lifestyle i The Mirror. Poznati i slavni primijetili su priču te su spontano podijelili lokaciju na svojim društvenim mrežama. Doseg je eksplodirao pa je tako samo jedna objava medija na društvenim mrežama imala doseg od skoro 190 000. Oslanjajući se isključivo na organski doseg i atraktivne vizuale, kućice u Plitvice Holiday Resortu rezervirane su preko šest mjeseci unaprijed, a u prvome valu telefon nije prestao zvoniti 15 dana zaredom. Resort je pozicioniran kao top destinacija za odmor, a arhitektura Abstracto studija kao jedna od najzanimljivijih u Hrvatskoj iz aspekta glamping turizma.

Pogledaj ostale uspješne priče