Contact
Kontakt

Zlatna vrpca – 7 maratona u 7 dana

O klijentu

„Zlatna vrpca – 7 maratona u 7 dana je humanitarno – sportska akcija iza koje stoji Splićanin Kristijan Sindik, maratonac i direktor Split maratona. Akcija je trajala sedam dana, tijekom kojih se trčalo od Splita do Tivta u Crnoj Gori. Čitava ruta iznosila je 295 kilometara te se sastojala od sedam dionica u kojoj svaka pojedina ruta iznosila točno 42 km. Sama utrka zamišljena je tako da su zainteresirani donatori mogli kupovati kilometre na ruti, minimalna cijena jednog kilometra je 100 kuna ili 15 eura, a na raspolaganju je bilo ukupno 295 kilometara. Svi zainteresirani sudionici ove akcije mogli su donirati sredstva direktno uplatom na račun Odjela dječje onkologije KBC-a Split.

Izazov

Kao bivši onkološki bolesnik, Kristijan Sindik odlučio je spojiti svoju strast za trčanjem i ljubav prema djeci te pomoći malim borcima na Dječjem odjelu onkologije KBC-a Split. S obzirom na to da svoje korijene vuče iz Tivta, odabrao je taj grad kao krajnji cilj ove humanitarne akcije. Otrčati 7 maratona u 7 dana, bez većih pauzi nije mala stvar te je prije početka utrke definitivno postojao mali strah od određenih otegotnih okolnosti, kašnjenja na cilj, ozljeda ili čega sličnog. Bez obzira na to, Kristijan i njegov tim imali su viši cilj, obilježiti svjetski tjedan borbe protiv karcinoma i prikupiti financijska sredstva za kupnju volumetrijskih pumpi te ostale zdravstvene opreme prijekopotrebne djeci koja vode tešku borbu s karcinomom.

Rješenje

Prvi korak kampanje bilo je formiranje prepoznatljivog vizualnog identiteta i hashtaga #zlatna vrpca te #7maratonau7dana, kao spojnica svih objava na društvenim mrežama. Prije samog početka utrke, na Facebooku je ljudima približena misija i vizija kampanje, te su bili pozvani na sudjelovanje. Na taj način, postepeno su se povećavali pratitelji akcije. Tijekom čitavih tjedan dana koliko je utrka trajala, putem Facebooka, objavljujući fotografije Kristijana i tima te svih trkača dobrovoljaca koji su se uključili u akciju, poticali smo javnost da se priključi akciji te donira sredstva za pomoć Odjelu dječje onkologije KBC-a Split.

Na Facebooku su svih sedam dana objavljivani live video isječci starta svih trasa, kao i nekoliko zadnjih minuta prije cilja te ulazak u sam cilj. Ovako smo nastojali prenijeti atmosferu s terena svima onima koji nisu u mogućnosti trčati s Kristijanom i timom na dionicama od Splita do Tivta.

Službeni početak prve utrke odvio se u četvrtak, 4. veljače 2021., u Splitu na Marjanskim vratima u 7:00 sati. Na startu su podršku došli iskazati brojni građani, među kojima je bio kapetan Hajduka Mijo Caktaš, a dio prve dionice s Kristijanom i timom trčao je i gradonačelnik Andro Krstulović Opara. Tijekom utrke od Splita do Tivta akciji se pridružilo preko 250 trkača, a osim Kristijana, cijelu dionicu od Splita do Tivta istrčali su Rikardo Kuhar, dvostruki finišer svjetskog prvenstva u IRONMANU na Havajima, Ante Bebić, triatlonac i triatlonski trener te maratonka Helena Bule, koja je s timom trčala pola dionice svakog maratona, a posljednji maraton istrčala je cijeli. Spomenuta imena poznatih trkača dodatno su podigla praćenost akcije te povećala svijest javnosti o važnosti pomoći djeci koja boluju od karcinoma.

Svaka dionica bila je najavljena pozivom za medije te popraćena priopćenjem. U periodu od 26. siječnja do 16. ožujka, kampanja je generirala 189 organskih objava na portalima, dospjela u 33 radijske i  24 televizijske emisije, od čega se izdvajaju večernje vijesti Nove TV, Dnevnik HRT-a, Dobro jutro, Hrvatska te IN Magazin. Također, na Youtube kanalima medija objavljeno je osam video zapisa na ovu temu. Na početku kampanje, 26. siječnja, Facebook stranica „Zlatna vrpca – 7 maratona u 7 dana” imala je 650 pratitelja, a 6. ožujka došla je do 2551 pratitelja, dakle dogodilo se povećanje od 1900 pratitelja u malo više od mjesec dana. U navedenom razdoblju, pregledano je ukupno 91.400 minuta Facebook video materijala, a broj jedinstvenih video pregleda iznosio je preko 134 000. Sve objave na Facebooku ukupno su dosegnule gotovo 500 000 ljudi te generirale malo više od 40 000 interakcija. 

Zahvaljujući humanitarnoj akciji „Zlatna vrpca – 7 maratona u 7 dana, Odjel dječje onkologije KBC-a Split 15. je ožujka primio donaciju od 212.664 kune.

Kampanja je 2022. godine osvojila najveću svjetsku PR nagradu, „Golden World Awards for Excellence“ Međunarodne udruge za odnose s javnošću (IPRA).

Pogledaj ostale uspješne priče