S novom natjecateljskom sezonom na pomolu, Gordan Turković pridružuje se Stručnom savjetu BalCannesa, savjetodavnom tijelu koje će biti ključno u fazi planiranja i organizacije natjecanja.
Stručni savjet sastavljen je od predstavnika najuglednijih agencija iz svake zemlje sudionice BalCannesa za tekuću godinu. Uz Gordana, članovi su: Dunja Bibianko (AV Studio, SLO), Nataša Bojanić (Leo Burnett Belgrade, SRB), Darko Bosnar (Imago Ogilvy, HR), Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey, HR), Amna Džambić Branković (Via Media, BIH), Bojan Kočovski (McCann Skopje, NMK), Ejub Kučuk (MITA group, BIH), Predrag Nikolovski (AdValue, NMK), Marko Pešić (Ovation BBDO, SRB), Sara Prenc (Studio Tumpić/Prenc, HR), Dejan Spirkoski (Saatchi&Saatchi Skopje, NMK), Gordan Turković (CTA komunikacije, HR), Žarko Veljković (Jazavac i Utorak, SRB), Marko Vičič (Futura DDB, SLO) i Dino Zupančič (Agencija 101, SLO).
Članovi Savjeta sudjelovat će u raspravama o ključnim pitanjima kao što su kategorije natjecanja, žiriranje te druge aktivnosti vezane uz razvoj i provedbu natjecanja. Tijekom inicijalnog sastanka, Organizacijski odbor predstavio je pregled prošlogodišnje sezone i planove za nadolazeću, dok su članovi Stručnog savjeta pružili korisne povratne informacije i prijedloge za budući rad BalCannesa.
Podsjetimo, CTA komunikacije postigli su izvanredne rezultate prema BalCannes Reportu 2024, pozicionirajući se kao treća agencija u Hrvatskoj i jedna od top 10 agencija u regiji. Također, naš klijent Čistoća Split, za kojeg smo radili kampanju “Odvoji, lako je“, ostvario je zapažen uspjeh kao drugi oglašivač u Hrvatskoj!
Ako želite pokazati regiji kvalitetu svojih projekata, prijavite se najesen, a pobjednici će biti proglašeni na Danima komunikacija od 15. do 18. svibnja 2025.