Gordan Turković

Izvršni direktor i suvlasnik u agenciji CTA komunikacije s višegodišnjim iskustvom u strateškom savjetovanju i osmišljavanju uspješnih integriranih marketinških kampanja.

U Hrvatskoj i regiji, zajedno s CTA timom, provodi projekte za klijente iz različitih industrija, poput zdravstva i farmacije, IT-ja, FMCG-a, arhitekture i građevine, energetike i turizma, a redovito surađuje i s nevladinim organizacijama i udrugama na promicanju različitih društveno vrijednih ciljeva.

Dobitnik je i niza prestižnih domaćih i međunarodnih komunikacijskih nagrada te je tako vodio CTA tim kada je naša kampanja za Udrugu „Brački pupoljci“ pod nazivom „Nešto zbilja važno“ proglašena najboljom kampanjom u Europi među 350 finalista u 60 kategorija na European Excellence Awardsima. Višestruki je dobitnik Grand PRixa Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) za različite projekte, kao i Effieja, Eventiade IPRA GWA, Polarisa i najvrjednijeg svjetskog PR priznanja „Golden World Awards for Excellence“ Međunarodne udruge za odnose s javnošću (IPRA).

Gordan je i vanjski predavač na kolegiju „Strategije upravljanja odnosima s javnošću” pri Katedri za marketing i komunikacije Poslovnog veleučilišta Zagreb (PVZG) i Londonskoj školi za odnose s javnošću (LSPR) te učestalo održava gostujuća predavanja, edukacije i radionice na drugim fakultetima, privatnim školama i za klijente.

Prije CTA komunikacija stažirao je u Uredu Visokog povjerenika Ujedinjenih naroda za izbjeglice (UNHCR) u Zagrebu u Odjelima za povratak i reintegraciju i Odjelu za odnose s javnošću te radio kao novinar za MediaScan i u agenciji za odnose s javnošću Manjgura.

Diplomirao je politologiju na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu 2009. godine. Na matičnom fakultetu završio je i poslijediplomski specijalistički studij „Regionalne komparativne studije Srednje i Jugoistočne Europe” te stekao titulu sveučilišnog specijalista komparativne politike.