Contact
Kontakt

Na razmeđi dobrih ideja i povjerenja nastaju kampanje koje se pamte

Piše: CTA komunikacije
Datum: 17/05/2024
Kategorija: Iz prakse

„Put ka kampanjama koje se pamte vodi kroz iskorake iz vlastite i klijentove zone komfore te pronalaženju hrabrosti da ipak pokušate realizirati ideje za koje vam drugi kažu da možda neće uspjeti. Imali smo to prigodu više puta čuti pa čak i kad smo osnivali vlastitu firmu prije peti i pol godina. Pojedinci su nam predviđali kratki vijek trajanja i manjak posla, ali svejedno godinama kasnije još smo uvijek da pričamo s vama o odličnim projektima na kojima je CTA tim radio, domaćim i svjetskim nagradama koje smo osvojili za svoj rad, kao i firmi koja više nije start up dvojice ljudi, već relevantan faktor na hrvatskom i regionalnom marketinškom nebu”, rekao je danas Gordan Turković tijekom svog izlaganja na najdugovječnijoj regionalnoj studentskoj konferenciji o komunikacijama i marketingu PR Days na Fakultetu političkih nauka (FPN) u Beogradu.

PR Team FPN-a već niz godina tradicionalno, uz Gordana, na ovaj događaj poziva i Petra Tantu koji im prenose najnovije trendove iz regije i pokazuju kako se osmišljavaju uspješne kampanje. Ovog puta predstavnici CTA tima kroz predavanje pod nazivom „Kampanje koje se pamte” donijeli su priče o nagrađivanim projektima „7 maratona u 7 dana”, „Izložba tweetova #HGSS70”, „Nemar je prva iskra” i “Odvoji, lako je”, ali su pokazali i kako su spretno iskoristili predizborno vrijeme u Hrvatskoj kao priliku za promociju farmaceutskog proizvoda Colosal za našeg klijenta Pontus Pharmu.

„Stjecanje znanja ključno je u svemu što radimo pa tako najviše našeg vremena otpada na analize i skupljanje različitih podataka iz kojih dalje razvijamo naše ideje. Naše najbolje kampanje nastale su u suradnji s klijentima koji su nam dali slobodne ruke da radimo što hoćemo i u njihovu komunikaciju implementiramo stvari koje ranije nikada nisu koristili. Primjerice, ekipa iz HGSS-a trebala je imati jako puno povjerenja u našu suradnju da postavimo prvu izložbu tweetova u Hrvatskoj i rad jedne organizaciju koja se, poglavito bavi spašavanjem u prirodi, pretvorimo u kulturni događaj. Upravo na toj razmeđi dobrih ideje i međusobnog povjerenja agencije i klijenta nastaju kampanje koje se pamte”, zaključio je Petar Tanta u svom dijelu izlaganja.

Kako to obično biva, nakon predavanja uslijedio je niz pitanja studentica i studenata. Zanimalo ih je kako su Petar i Gordan završili u ovoj struci, korištenje najnovijih AI alata, trendovi na društvenim mrežama, iskustvo rada s influencerima, mišljenje o budućnosti TikToka, ali i mogućnostima odrađivanja prakse u CTA komunikacijama i Hrvatskoj. Sve u svemu, još jedno ugodno iskustvo s PR Daysa i hvala organizatorima što su ponovno pozvali predstavnike CTA tima.

Pročitaj još tekstova