Contact
Kontakt

Izazovi i uspjesi hrabrih kampanja: Lekcije s panela „Kompanije koje imaju mood(a)”

Piše: CTA komunikacije
Datum: 05/12/2024
Kategorija: Press

Na konferenciji Neki novi klinci, održanoj u organizaciji Studentske sekcije Hrvatske udruge za odnose s javnošću, poseban interes privukao je panel „Kompanije koje imaju mood(a)”. Naš Gordan Turković moderirao je ovaj dinamičan razgovor o tome što čini hrabre kampanje i kako one mogu izaći iz okvira standardne marketinške prakse. Uz njega, svoja iskustva i razmišljanja podijelili su Luka Mavretić, Creative Director iz agencije Imago Ogilvy, Ivana Bilić, Senior Digital Marketing Specialist u Atlantic Grupi te Antonio Šulenta, content creator i bivši kreator sadržaja za TikTok profil Solin Građa. 

Hrabrost u kampanjama – između kreativnosti i rizika

Razgovaralo se o tome što čini kampanju hrabrom i kako odvažnost u marketingu može rezultirati uspjehom, ali i novim izazovima. Luka Mavretić podijelio je svoje uvide o važnosti visoke razine povjerenja između agencije i klijenta, ističući kako je za stvaranje upečatljivih kampanja, poput “Guc, guc” za Studenu, ključno pronaći pravi trenutak za predstavljanje hrabrih ideja.

Antonio Šulenta govorio je o iskustvu kreiranja sadržaja za TikTok profil Solin Građa, gdje je inovativnim pristupom uspio izgraditi angažiranu zajednicu. Njegov rad pokazao je da čak i neočekivani brendovi mogu uspjeti na TikToku ako se prilagode specifičnostima platforme, komuniciraju s publikom i odvaže se na iskorak.

@gradahr

Ti nikad nećeš biti Građa, ali zato možeš biti u Građe! #fyp #foryou #meme #balkan #desingerica

♬ original sound – gradahr – gradahr

Ivana Bilić osvrnula se na izazove i uspjehe kampanje “Tvoje tijelo, tvoja stvar” za Cocktu. Naglasila je kako je ključno da hrabre poruke budu u skladu s vrijednostima brenda, jer u suprotnom mogu izazvati negativne reakcije. Dodatno je istaknula važnost istraživanja, praćenja tržišnih trendova i pripreme za različite scenarije.

Novi formati i alati su budućnost marketinga

Razgovor je bio dinamičan i inspirativan te je izazvao veliki interes publike, što je dokazala količina pitanja koja su nadmašila predviđeno vrijeme rasprave. Naš Gordan i panelisti  zaključili su kako hrabre kampanje mijenjaju pravila igre, ali zahtijevaju temeljitu pripremu, kreativnost i spremnost na rizike.

Zahvaljujemo Hrvatskoj udruzi za odnose s javnošću na pozivu i prilici da sudjelujemo u ovoj diskusiji o temi koja je otvorila brojne perspektive i dodatno pokazala važnost inovacija u marketingu.

Pročitaj još tekstova