Pokrenut je Facebook Shops, što znači da ćemo uskoro kupovati upravo putem Facebooka

Facebook-Shops_-1080x607-min

Vjerojatno najpoznatija društvena mreža na svijetu, Facebook, odlučila je napraviti veliki korak prema e-commerce segmentu predstavivši novu opciju Shops, za koju se nada da će postati središnje mjesto za sve vrste biznisa, od malih i srednjih koji su najviše pogođeni COVID-19 pandemijom u svijetu pa do najvećih brendova koji konstantno žele biti prisutni. U ovom pothvatu će im pomoći dobro poznate shopping platforme i alati kao što su Shopify, BigCommerce i Woo pa možemo zaključiti da Facebook ovdje ništa ne želi prepustiti slučaju.

U obraćanju uživo, prvi čovjek Facebooka Mark Zuckerberg rekao je da je omogućavanje online kupovine i prodaje većem broju svojih korisnika način za oporavak ekonomije ne samo SAD-a, već i ostalih država zahvaćenih trenutnom situacijom. “Vidimo velik broj malih tvrtki i obrta koji do sada nisu imali webshopove ili bilo kakvu online prisutnost kako se prilagođavaju, a mi im u tome želimo pomoći”, izjavio je Zuckerberg.

Opcija Shops je od danas dostupna Facebook korisnicima u SAD-u, a Instagram korisnici bi trebali istu dobiti tijekom ljeta.

Shopping preko Facebook live videa

Jedna od predstavljenih novosti je i kupovina preko FB Live videa. Veliki brendovi i mnogi influenceri već dugo putem predstavljanja uživo pokazuju svoje, na primjer, nove tenisice, majice ili novu vrstu šminke. Facebook je napravio dodatni korak te omogućio tagiranje onoga što se predstavlja kako bi se u samo par klikova viđeni proizvod mogao kupiti.

Shops i FB live prodaja nisu prvi Facebookovi izleti u e-commerce alate. Godine 2016. predstavljen je Marketplace, mjesto gdje su korisnici mogli kupovati i prodavati svoje proizvode, dok je, dvije godine kasnije, Instagram krenuo u izradu svoje varijante shopping aplikacije, ali neuspješno. Uočivši veliki potencijal prodaje na svojoj platformi, Instagram je svojim korisnicima prošle godine ponudio opciju kupovine unutar same aplikacije.

Facebook je očigledno brzo reagirao na trend promjene navika potrošača kojemu svjedočimo proteklih mjeseci. S nestrpljenjem čekamo dolazak ovih novih alata u Lijepu Našu, a dotad budno pratimo reakcije i brendova i influencera na američkom tržištu. 

Tekst je za Journal.hr napisao Velimir Hlupić.

Izvor: journal.hr