Rokovi se približavaju, očekivanja sa svih strana rastu i stvaraju pritisak, a osjećaj kako projekt kasni i prije nego što je krenuo postaje sve jači. Iako zvuči kao teaser za neki novi, uzbudljivi film, ova situacija je ipak stvarnost. Stvarnost koja je vrlo dobro poznata svima onima koji rade u komunikacijskoj industriji. Upravo tom stvarnošću bavilo se predavanje pod nazivom Imamo sve, osim vremena koje su na ovogodišnjoj konferenciji PR Days 2025 u Beogradu održali naši Petar Tanta i Gordan Turković. Predavanje je okupilo mnoštvo mladih koji su htjeli saznati odgovore na ključna pitanja: kako ostati pribran pod pritiskom, voditi tim, stvarati kampanje s dubljom vrijednošću te upravljati kaosom kada vrijeme curi.

Jednu kampanju ne čini samo njen rezultat, nego niz procesa, aktivnosti, kreativnog razmišljanja, sati i sati istraživanja, ali i ono nešto bez čega niti jedna kampanja ne bi mogla – ljudi. Vrlo često se zaborave pojedinci koji stoje iza finalnog rezultata, a njihova važnost je neprocjenjiva. Upravo u CTA komunikacijama ljudi su ti koji čine srž rada na kampanji. Oni ju pokreću i daju joj dodatnu vrijednost. Petar i Gordan kroz predavanje su iskreno progovorili o tome kako izgleda život agencijskog tima iza kulisa: članovi tima samostalno analiziraju, planiraju i donose odluke, ali i surađuju te pomažu jedni drugima. U CTA komunikacijama, svaki pojedinac dobiva prostor za rast, ali isto tako ima odgovornost za svoj doprinos timu. Naglasili su kako je pri izboru članova tima važno izabrati one pojedince koji su svjesni što i koliko znaju, ali je još važnije da znaju što ne znaju. Važno je birati one pojedince koji su radoznali, pristupačni, promišljeni; one koji znaju stati i pitati: “Kako ovo možemo napraviti bolje?” i onda to zaista i naprave.

Jedan od najsnažnijih trenutaka predavanja bio je osvrt na kampanje i projekte koji su obogatili portfelj CTA komunikacija. Među njima je i kampanja 1100 kilometara za 1100 terapija, humanitarna akcija provedena u suradnji s udrugom Brački pupoljci. Akcija koja je započela kao osobna inicijativa dvojice planinara prerasla je u snažnu priču o zajednici, donacijama i stvarnoj promjeni. Kampanju smo pozicionirali strateški, ljudski, empatično i s jasnim fokusom na cilj: osigurati terapije za djecu s teškoćama u razvoju. Osim te kampanje, pričali su i o suradnji s brendom prirodne mineralne vode Cetina: kroz stratešku promjenu u komunikaciji, naglasak je pomaknut sa samog proizvoda na ljude, autentične priče, emocije, lice i glas onih koji žive u ritmu netaknute prirode Dinarskog kraja, a koji su postali srž narativa o Cetini kao najljepšoj priči iz prirode.

Ove godine seminar PR Days nije donio samo stručno znanje, nego i podsjetnik da čak i kada vrijeme leti, kada klijenti nisu spremni izaći iz svoje zone komfora, uvijek postoji način da se napravi razlika – samo moraš znati što želiš reći i imati hrabrosti to stvarno reći. U konačnici, nije važno koliki broj kampanja je odrađen, važno je kakvu vrijednost ponudimo kroz njih.