Contact
Kontakt

PR Days: Kako komunicirati izvan okvira

Piše: CTA komunikacije
Datum: 11/05/2023
Kategorija: Press

– Najbitniji alat za dobru kampanju i pozitivan ishod jeste strategija, ali i jasnoća i konciznost u poruci, jer ako netko iz jedne rečenice shvati vašu poruku, vi ste od početka na dobitku – istaknuo je Gordan Turković, suvlasnik CTA komunikacija na regionalnoj konferenciji PR Days.

Ove godine pod nazivom „Izvan okvira“, fokus je bio na promjenama u marketingu i odnosima s javnošću, kao i na najnovijim trendovima u svijetu komunikacija. Među govornicima se našao i Gordan Turković, koji je treći put predstavio svoje ideje i iskustva na Fakultetu političkih nauka u Beogradu.

Predavanjem pod nazivom „Komunikacijom do nemogućih ciljeva“ demonstrirao je kako iskoristiti moć komunikacija za ostvarivanje čak i najtežih ciljeva. U sklopu toga, spomenuo je dva projekta koja su uspješno realizirana s proračunom od 0 kuna – prva hrvatska izložba tweetova „Trending #HGSS70“, posvećena 70. obljetnici postojanja Hrvatske gorske službe spašavanja, te kampanja „Nešto zbilja važno“, koja sjajno prikazuje koliko znanje komunikacijskih stručnjaka može pomoći najranjivijim članovima društva. Naravno, istaknuo je i značaj te utjecaj društvenih mreža zbog kojih je ta kampanja u kratkom vremenskom periodu postala viralna.

– Suština PR-a je stvaranje priča koje se organski šire i dijele te koje potiču ljude da se uključe u njih, bez obzira na budžet koji je na raspolaganju – zaključio je Gordan.

Studenti su pozitivno reagirali na predstavljene ideje te se nadamo da ćemo vidjeti još više kampanja koje će poticati pozitivne društvene promjene. Gordan Turković je svojim primjerima kampanja, uključujući i promjenu zakona bez financijskih sredstava, dokazao da uz znanje i odgovorne pojedince, čak i nemoguće postaje moguće.

Pročitaj još tekstova