Kako ostati originalan u vremenu kada je sve već viđeno?

Gordan Turkovic Underline

„Originalnost u vremenu kada je sve već viđeno dolazi iz “pomaknutog”razmišljanja i kroz uvođenje nekih novih elemenata i taktika komunikacija tamo gdje ih nitko ne očekuje. Recimo, palo nam je na pamet da Vojko V repa o uvođenju polupodzemnih spremnika za otpad ili pak da HGSS-ovci organiziraju izložbu tweetova, i to prvu takve vrste u Hrvatskoj. Sve je to na kraju bio sadržaj koji je javnost, uključujući i medije, prepoznala kao originalan te ga rado dijelila i pisala o tome. Ako je naš zadatak ostvariti određeni rezultat za klijente, ali i stvoriti pamtljivi materijal, vjerujem da smo onda s ovim kampanjama to i uspjeli”, kazao je protekle subote na Sveučilištu Algebra Gordan Turković polaznicima studentske konferencije “Underline” u organizaciji Ekonomske klinike

Drugog dana događaja Gordan je kroz predavanje „Kako ostati originalan kada je sve već viđeno”, studenticama i studentima otkrio kako su članovi CTA tima došli do ideja za nagrađivane kampanje „Trending #HGSS70”, „Nemar je prva iskra” i „Odvoji, lako je”. 

„Hrvatske šume i do sada su imale protupožarne kampanje preko ljeta, ali mi smo prvi put kod njih uveli sveobuhvatnu integriranu komunikacijsku kampanju koju smo vodili kroz televiziju, radio, online portale, društvene mreže, vanjsko oglašavanje i javne nastupe. Nastojali smo sve pokriti kako bismo pomogli u smanjenju broja požara u čemu smo, na kraju, i uspjeli s najmanjim brojem ovakvih incidenata u posljednjih deset godina. Bez integriranja alata, taktika i kanala odnosa s javnošću s onim marketinškim, u današnje vrijeme više se ne mogu voditi efektne kampanje. Upravo zato smo u CTA komunikacijama od samog početka 2018. godine krenuli okupljati tim koji posjeduje vještine da iznese ovakve 360° ideje”, naglasio je Gordan tijekom prezentacije naših studija slučaja.

Polaznice i polaznici imali su jako puno pitanja, a posebno zanimanje pokazali su za mogućnosti prakse i kasnije zaposlenja u agencijama poput naše. Gordan im je, stoga, ispričao i koje karakteristike tražimo od naših budućih kolegica i kolega, kao i svoj karijerni put preko UNHCR-a i rada u agenciji Manjgura pa sve do osnivanja CTA komunikacija i izazova na koje na tom putu treba pripaziti.

Na kraju, čestitke organizatorima na još jednoj uspješnoj konferenciji “Underline” koja promiče primjere dobre prakse i širenje znanja među budućim stručnjakinjama i stručnjacima za marketing i komunikacije.