Rješenje
Analizom tržišta utvrđeno je kako mali broj investitora u građevinskom sektoru redovito, otvoreno i kreativno komunicira o svojim projektima. Shodno tome, kreirana je komunikacijska strategija koja će, oslanjanjem na najnoviji projekt i korištene sustave, podići svijest o beskompromisnoj predanosti kvaliteti kod ciljnih javnosti, osuvremeniti komunikaciju na digitalnim kanalima i prožeti ju ključnim porukama izvrsnosti, elegancije i inovativnosti.
Raspoloživost komunikacijskog tima i kreiranje dokumenata potrebnih za suradnju s medijima ubrzalo je i optimiziralo komunikaciju s novinarima. Sva priopćenja i odgovori na medijske upite protkani su ključnim porukama što je doprinijelo učvršćivanju željenog imidža tvrtke u javnom prostoru.
Kao nastavak integrirane komunikacijske strategije, društvene mreže bile su prozor u korporativne aktivnosti i filozofiju tvrtke, kao i njene dosadašnje projekte. Izvrsnost, elegancija i inovativnost postale su misao vodilja cjelokupnog sadržaja koji se, vizualno, pomaknuo korištenju novih profinjenih fotografija objekata ili s terena. Na LinkedInu je komunikacija ciljano okrenuta prema poslovnoj zajednici te dodatno obogaćena izvještajima sa stručnih konferencija. Ova je mreža potpuno organski ostvarila skoro 150.000 impresija uz preko 15.000 klikova na objave u nešto više od godine dana.


Kako bi se ostvario što veći doseg i brand awareness putem društvenim mreža, kreirani sadržaj je oglašavan na Facebooku i Instagramu. Dosegnuto je preko 430 tisuća ljudi s interesima vezanima za rad Alfa stan grupe, uz gotovo 3 milijuna impresija.
Za prenošenje pravovremenih informacija o novostima na objektu Bužanova-Štrigina korišten je newsletter. Na taj su način novi stanari mogli u stvarnom vremenu pratiti finalizaciju zgrade, stanje svojih stanova, radova na okućnici, ali i ostvariti posebne pogodnosti od partnera na projektu.
Dodatni element isticanja iz mase bilo korištenje originalnog videosadržaja. Tako je prezentacija objekta Bužanova-Štrigina, osim prikaza same zgrade i u nju ugrađenih sustava, prenijela i riječi tima koji je na njoj radio. Uz to, Welcome Box poklonjen stanarima prilikom primopredaje ključeva predstavljen je, umjesto kao klasična galerija fotografija, kao stop-motion video što donijelo i pohvale iz industrije.
Budući da je zajednica i njeno okupljanje najvažniji dio svake četvrti u koju dolaze, za djecu sa šireg područja gradske četvrti „Ban Keglević” na ljeto 2021. godine organizirana je dvodnevna nogometna radionica pod nazivom „Igraj kao Alfa” u suradnji s Građanskim nogometnim klubom Dinamo i Sportskim centrom „Keglić“. Događaj je za mališane bio potpuno besplatan, a pozitivne reakcije roditelja, redom stanara četvrti u kojoj Alfa stan grupa gradi najnoviji objekt, pristizale su danima nakon njegova završetka.

Tijekom suradnje, podignut je broj pozitivnih medijskih objava, kao i broj pratitelja na društvenim mrežama te upita u vezi nadolazećih projekata i raspoloživih stanova. Imidž Alfa stan grupe povezan je s porukama izvrsnosti, elegancije i inovativnosti, a otvorena su i vrata mnogim nadolazećim društveno-odgovornim projektima koji će okupljati zajednicu.