Izazov
U skladu s novoizrađenim materijalima tvrtke Electronic Security, bilo je potrebno osmisliti strategiju izrade sadržaja za mrežnu stranicu i društvene mreže te oblikovati jedinstven vizualni identitet na društvenim mrežama.
Rješenje
Budući da je Electronic Security dijelom B2B, a dijelom B2C, komunikacija na društvenim mrežama i mrežnoj stranici oblikovana je na razini svakodnevnog govora. Svaka osoba koja pristigne na stranicu tvrtke, neovisno o stručnoj pozadini, može lako pronaći i jednostavno shvatiti čime se bavi tvrtka te koji točno sustavi i njihove specifične značajke mogu odgovarati njihovom domu ili poslovnom prostoru.
Kako bi usluge što bolje približili posjetiteljima stranice, s njima su povezane konkretne situacije u kojima se korisnici mogu naći, a pri kojima im sustavi tehničke zaštite, poput protuprovale, detekcije štetnih plinova ili vatre, mogu pomoći. Pored tekstova na samome webu, kontinuirano smo kreirali poučne i zanimljive članke koji su se onda dijelili društvenim mrežama i tako privlačili posjete stranici.
Svaki važan poslovni događaj popraćen je priopćenjem za medije i objavljen na svim internetskim platformama koje tvrtka koristi. Mnogi tekući projekti popraćeni su vizualno i tekstualno na društvenim mrežama kako bi se vještine radnika i opseg posla koji obavlja Electronic Security približila svim trenutnim i potencijalnim klijentima.
Za tvrtku je izrađen i niz internih dokumenata koji se koriste prilikom poslovne komunikacije.