Rješenje
Budući da se radilo o tromjesečnoj informativnoj kampanji na nacionalnoj razini, odabrani su najčitaniji, najgledaniji i najslušaniji nacionalni i lokalni mediji diljem Hrvatske, kao i nišni koji se bavi temom zdravlja. Samim time, liječnice i liječnici odnosno, članice i članovi Hrvatskog društva za hematologiju iz svih većih bolnica u Hrvatskoj postali su stručni sugovornici na televizijskim i radijskim postajama te na portalima.
Pružajući činjenični pogled na razvoj i prevenciju težih oblika hematoloških bolesti tijekom pandemije, hematolozi su pozivali publiku da se odazovu na pregled kod svojih liječnika opće prakse koji će ih, po potrebi uputiti na vađenje krvi i daljnje pretrage te da na isto potaknu svoje bližnje. Jedan od važnijih elemenata bilo je razbijanje mita o dugim listama čekanja jer se kod nalaza koji ukazuju na prisutnost bolesti krvi pretrage odrađuju u najkraćem mogućem roku s obzirom na to da svaki dan može značiti razliku između života i smrti.
Ukupno su zakupljene 53 objave u medijima tijekom proljeća 2021. godine, od čega su realizirana tri gostovanja u izrazito praćenoj emisiji „Dobro jutro, Hrvatska“, jedna objava u tisku te 17 objava na portalima 24 sata, Telegram i Miss Zdrava. Zakupi radijskih emisija lokacijski su pratili područje rada određenih stručnjaka na devet postaja: 2. program HRT-a, Radio Sljeme, Radio Zadar, Radio Osijek, Radio Slavonija, Radio Dalmacija, Radio Rijeka, Radio Ritam i Radio Istra. U suradnji s native studijem portala Miss Zdrava snimljen je i objavljen i jedan video prilog na Facebookovom profilu portala.
Prateći odaziv i interes pacijenata za hematološkim pregledima direktnom komunikacijom sa stručnjacima sugovornicima, pokazalo se kako je strateški postavljena kampanja zaista podigla razinu svijesti kod opće javnosti. Već nakon prve televizijske emisije, uočen je porast poziva prema liječnicima hematolozima, kao i narudžbi za pregledima nakon uočenih simptoma prezentiranih putem medija.