Medijska kampanja za Hrvatsko društvo za hematologiju

vinogradska03

O klijentu

Hrvatsko društvo za hematologiju pri Hrvatskom liječničkom zboru stručno je društvo hematologa i drugih stručnjaka koji se bave dijagnostikom i liječenjem bolesnika s hematološkim bolestima. Društvo nastoji potaknuti i educirati građane o važnosti redovitih pregleda, pravovremenoj dijagnozi i liječenju hematoloških bolesti te jednog od najvećih uzročnika smrtnosti u svijetu – raka krvi. Pojavom pandemije koronavirusa 2020. godine, primijetili su kako, zbog straha od zaraze, mnogi oboljeli često ignoriraju očite simptome bolesti te dolaze liječniku tek kada je već prekasno.

Izazov

Stručnjaci hematolozi diljem Hrvatske medijskom su kampanjom odlučili informirati opću javnost o važnosti pravovremenih pregleda odnosno, opasnostima zanemarivanja signala iz vlastitog tijela. Bilo je važno odgovarajućim kanalima do ciljne skupine prenijeti poruke da je smrtnost neodgovarajuće liječenih zloćudnih i po život opasnih hematoloških bolesti općenito veća nego smrtnost od infekcije COVID-19. Razlog odabira ovoliko široke publike leži u činjenici da hematološke bolesti ne pogađaju osobe prema određenim demografskim karakteristikama, već su zaista sve osobe jednako podložne njihovu razvoju. Iz istog razloga bilo je važno napraviti optimalni plan zakupa medija koji će s jedne strane doseći opću populaciju, a s druge strane zadovoljiti želje klijenta.

Rješenje

Budući da se radilo o tromjesečnoj informativnoj kampanji na nacionalnoj razini, odabrani su najčitaniji, najgledaniji i najslušaniji nacionalni i lokalni mediji diljem Hrvatske, kao i nišni koji se bavi temom zdravlja. Samim time, liječnice i liječnici odnosno, članice i članovi Hrvatskog društva za hematologiju iz svih većih bolnica u Hrvatskoj postali su stručni sugovornici na televizijskim i radijskim postajama te na portalima.

Pružajući činjenični pogled na razvoj i prevenciju težih oblika hematoloških bolesti tijekom pandemije, hematolozi su pozivali publiku da se odazovu na pregled kod svojih liječnika opće prakse koji će ih, po potrebi uputiti na vađenje krvi i daljnje pretrage te da na isto potaknu svoje bližnje. Jedan od važnijih elemenata bilo je razbijanje mita o dugim listama čekanja jer se kod nalaza koji ukazuju na prisutnost bolesti krvi pretrage odrađuju u najkraćem mogućem roku s obzirom na to da svaki dan može značiti razliku između života i smrti.

Ukupno su zakupljene 53 objave u medijima tijekom proljeća 2021. godine, od čega su realizirana tri gostovanja u izrazito praćenoj emisiji „Dobro jutro, Hrvatska“, jedna objava u tisku te 17 objava na portalima 24 sata, Telegram i Miss Zdrava. Zakupi radijskih emisija lokacijski su pratili područje rada određenih stručnjaka na devet postaja: 2. program HRT-a, Radio Sljeme, Radio Zadar, Radio Osijek, Radio Slavonija, Radio Dalmacija, Radio Rijeka, Radio Ritam i Radio Istra. U suradnji s native studijem portala Miss Zdrava snimljen je i objavljen i jedan video prilog na Facebookovom profilu portala.

Prateći odaziv i interes pacijenata za hematološkim pregledima direktnom komunikacijom sa stručnjacima sugovornicima, pokazalo se kako je strateški postavljena kampanja zaista podigla razinu svijesti kod opće javnosti. Već nakon prve televizijske emisije, uočen je porast poziva prema liječnicima hematolozima, kao i narudžbi za pregledima nakon uočenih simptoma prezentiranih putem medija.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Telefon i e-mail

+385 95 510 2569
info@ctakomunikacije.hr

Radno vrijeme:
ponedjeljak – petak
09:00 – 17:00

Adresa

Prati nas

Javite nam se!

1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

2021. © CTA komunikacije d.o.o. – sva prava pridržana.