Contact
Kontakt

Smart City Supetar

O klijentu

Temeljna je ideja projekta Smart City Supetar ubrzati procese komunikacije između građana i Gradske uprave. Platforma e-Usluge Grada Supetra u tom se smislu pokazala kao primarni element kojeg je potrebno komunicirati prema javnosti upravo iz razloga što putem e-Usluga Grada Supetra građani brzo i jednostavno rješavaju ponekad vrlo duge i složene administrativne procese. Osim pogodnosti za same građane i djelatnicima Gradske uprave omogućeno je transparentnije i kvalitetnije pružanje usluga građanima.

Grad Supetar prvi je otočni grad u Republici Hrvatskoj koji je implementirao usluge iz koncepta Smart City Supetar. Supetar je svoju poziciju lidera u ovome projektu trebao dokazati što većim brojem korisnika e-Usluga.

Izazov

S obzirom na koncept Smart City Supetar koji se razvija u ovoj otočnoj zajednici, zadani je cilj bio provesti kampanju iz koje je očito kako su dostupne e-Usluge, s jedne strane nužno sredstvo koje je potrebno implementirati u djelovanje Gradske uprave kako bi se lokalna zajednica prilagodila zahtjevima sve digitaliziranijeg svijeta, a s druge strane kako bi se građanima približile sve pogodnosti koje će osjetiti korištenjem ovih usluga.

Rješenje

Izradom prvog priopćenja za medije Supetar se već na početku kampanje pozicionirao kao prvi otočni grad s implementiranim e-Uslugama. Kontinuiranom prisutnošću u lokalnim medijima putem tematskih članaka lokalnom su se stanovništvu predstavile sve pogodnosti e-Usluga, a kao najveća snaga isticala se upravo mogućnost obavljanja većine administrativnih poslova iz udobnosti vlastitog doma. Prepoznatljivost i vrijednost ovog projekta prepoznala je i šira javnost te je Grad Supetar ušao i u finale nagrade Najbolji grad i to upravo u kategoriji Smart City.

S obzirom na to da se radi o velikom broju dostupnih e-Usluga izazov je bio prilagoditi vizualna rješenja koja bi najbolje uz minimalnu količinu teksta opisala pojedinu uslugu. Prvi je korak bila izrada knjige standarda u kojoj su zapisana sva grafička rješenja kako u kasnijim etapama ne bi došlo do neslaganja. Možda i ključni element u svemu bila je razrada logotipa koji u sebi sadržava sve najvažnije elemente (digitalizaciju, komunikaciju i jednostavno – suvremenost). Osnovni smo grb Grada Supetra (ključeve Svetog Petra) modernizirali dodajući mu ranije spomenute elemente, a opet poštujući njegovu povijest i važnost.

Sljedeći je korak bila izrada vizuala za svaku pojedinu uslugu, a sve s namjerom kako bi uz minimalno potrebnog teksta dostupna e-Usluga bila razumljiva svakome građaninu. Uz svaki vizual izradili smo i kratki copy koji ga je nadopunjavao, a koji stanovništvu komunicira pogodnost točno određene usluge.

U skladu s time izradili smo i oglase za unaprijed dogovorenu publiku koji su također „na prvi pogled” komunicirali točno određenu pogodnost usluge i koji se administrativni proces tom uslugom olakšano rješava.

Pogledaj ostale uspješne priče