Rješenje
Izradom prvog priopćenja za medije Supetar se već na početku kampanje pozicionirao kao prvi otočni grad s implementiranim e-Uslugama. Kontinuiranom prisutnošću u lokalnim medijima putem tematskih članaka lokalnom su se stanovništvu predstavile sve pogodnosti e-Usluga, a kao najveća snaga isticala se upravo mogućnost obavljanja većine administrativnih poslova iz udobnosti vlastitog doma. Prepoznatljivost i vrijednost ovog projekta prepoznala je i šira javnost te je Grad Supetar ušao i u finale nagrade Najbolji grad i to upravo u kategoriji Smart City.
S obzirom na to da se radi o velikom broju dostupnih e-Usluga izazov je bio prilagoditi vizualna rješenja koja bi najbolje uz minimalnu količinu teksta opisala pojedinu uslugu. Prvi je korak bila izrada knjige standarda u kojoj su zapisana sva grafička rješenja kako u kasnijim etapama ne bi došlo do neslaganja. Možda i ključni element u svemu bila je razrada logotipa koji u sebi sadržava sve najvažnije elemente (digitalizaciju, komunikaciju i jednostavno – suvremenost). Osnovni smo grb Grada Supetra (ključeve Svetog Petra) modernizirali dodajući mu ranije spomenute elemente, a opet poštujući njegovu povijest i važnost.
Sljedeći je korak bila izrada vizuala za svaku pojedinu uslugu, a sve s namjerom kako bi uz minimalno potrebnog teksta dostupna e-Usluga bila razumljiva svakome građaninu. Uz svaki vizual izradili smo i kratki copy koji ga je nadopunjavao, a koji stanovništvu komunicira pogodnost točno određene usluge.
U skladu s time izradili smo i oglase za unaprijed dogovorenu publiku koji su također „na prvi pogled” komunicirali točno određenu pogodnost usluge i koji se administrativni proces tom uslugom olakšano rješava.