Prošlotjedna vijest da smo osvojili ne jednu, već dvije IPRA Golden World Awards for Excellence, dočekala nas je pomalo nespremnima. Nismo znali kako reagirati i ponašati se u trenutku kada smo saznali da su „Zlatna vrpca – 7 maratona u 7 dana“ i „1100 kilometara za 1100 terapija“ ovogodišnji laureati. Ovo su nam druga i treća GWA i to odjednom, a sveukupno deseta nagrada u samo tri i pol godine postojanja CTA komunikacija ako računamo i domaća i međunarodna priznanja. Zato je valjda sve to nekako nevjerojatno i kao da se događa nekom drugome. Otud valjda i pomalo nonšalantna reakcija većine našeg tima. Ipak, kako dani prolaze, kroz razgovore sve više razumijemo što smo sve napravili i prošli da bismo došli do ovdje. Golden World Awards for Excellence neformalno nazivaju PR Oscarom, a meni je već pomalo jasno zašto su veliki majstori s filmskog platna poput Al Pacina, Roberta de Nira i Jacka Nicholsona bili onako simpatično zbunjeni i teško dolazili do riječi kada su primali svoja priznanja. Znali su i oni, kao što sad znamo i mi, koliki ih je trud i rad doveo do te točke u životu.
Prvi zadatak je pomoći onima kojima je to najpotrebnije
Pisao sam već o kampanjama za društvene promjene i zašto su nam one važne te nije tajna da unutar CTA tima živi jasno vrijednosno određenje i želja naših članova da se znanje iskoristi za pomaganje onima kojima je to najpotrebnije. Radili smo iz nekakvih 15-ak kvadrata prostora kada smo, zajedno s Udrugom roditelja djece s teškoćama u razvoju „Brački pupoljci“, uspjeli promijeniti zakon kroz kampanju „Nešto zbilja važno“. Nije bilo lako, ali nam je upravo ta priča pokazala i dokazala zašto je bitna uključenost profesionalaca u pomaganje najranjivim skupinama našeg društva. Nakon toga samo smo nastavili dalje davati svoje znanje i iskustvo onima kojima je to bilo najpotrebnije. Oni su naši prijatelji, a za prijatelje bismo napravili sve da im pomognemo.
Da ne bi bilo zabune, radimo mi i druge stvari, kreativne i jako zanimljive. Uključeni smo u projekte u farmaceutskoj industriji, FMCG-u, građevini, turizmu, itd. Stječemo nova znanja i uvijek se pripremamo za sljedeće izazove. Taj miks klijenata nas, na kraju dana, čini jačima, tjera da pronalazimo nova rješenja i mogućnosti. Svijet oko nas brzo se mijenja, a mi se trudimo biti barem pola koraka ispred njega. Samo tako i možemo opstati na ovakvom tržištu.
Na mladima svijet ostaje
Dok sam bio tinejdžer i dalje u srednjim dvadesetima, ovo mi je zvučalo kao floskula i nekakvo podilaženje starijih ljudi nama mlađima, ali što vrijeme više prolazi, uviđam da spoj iskustva i mladosti donosi uvjerljivo najbolje rezultate. Moguće je tako funkcionirati, održavati atmosferu u kojoj se mladima daje šansa za napredak i ne isključivati njihova promišljanja zbog malog broja godina u poslu. U CTA komunikacijama trenutni raspon starosti je između 23 i 37 i puno vremena ulažemo kako bismo naše najmlađe kolegice i kolege uveli što bezbolnije u posao jedne 360° agencije. Na tom putu nastojimo im osigurati najbolju moguću platformu da njihovi talenti, vještine i ideje dođu do najboljeg mogućeg izražaja. Posljedice takvog pristupa jesu takve da su pojedinci poput Valentine i Hane, kao i nekadašnje kolegice Eli, izrasle iz praktikantica u ravnopravne članice tima koje danas suvereno vode projekte i, na kraju krajeva, jednako su zaslužne za uspješne kampanje i osvojene nagrade kao i mi iskusniji. Uostalom, naš kredo i jest da ljudi i ideje guraju firmu naprijed, a ne ego, taštine i nepotrebno nametanja autoriteta.
Tu smo da ostanemo
Iako smo unutar tri i pol godine s dvoje naglo narasli na devet ljudi, proveli niz uspješnih kampanja i već neko vrijeme ne radimo iz onih 15-ak kvadrata prostora, ne zanosimo se previše i još smo uvijek dovoljno oprezni i skromni. Ono što sa sigurnošću znamo jest da su nagrade koje smo osvojili valorizirale sve ciljeve i vrijednosti za koje se zalažemo te pokazale da brodimo pravim smjerom kao organizacija. Sutra je uvijek donekle neizvjesno, ali znamo što nam je činiti. Kao i vrhunski glumci s početka priče, svjesni smo odakle smo došli, koliko nam je trebalo da tu stignemo i tko nam je sve na tom putu bio prijatelj.
Tu smo da ostanemo, održimo se nezavisnima kao i dosad te radimo onako kako znamo da treba. To je put CTA komunikacija.