Valentina Mezdić mlađa je komunikacijska savjetnica u CTA komunikacijama s iskustvom u vođenju klijenata, društvenih mreža, izradi raznolikog sadržaja, organizaciji događaja te provođenju komunikacijskih kampanja u raznim sektorima.

Karijeru započinje u digitalnog agenciji ForgeBIT kao voditeljica društvenih mreža i kreatorica sadržaja (Social Media and Content Manager), te nastavlja u njihovoj sestrinskoj tvrtki Top Digital Agency (TDA) kao voditeljica odnosa s javnošću i digitalnih kanala (PR and Digital Channel Specialist). 

Godine 2020., kao dio tima CTA komunikacija, za kampanju „Nešto zbilja važno“ s Udrugom „Brački pupoljci“ osvaja vodeću hrvatsku PR nagradu, Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću, te „Golden World Awards for Excellence“ 2020, najprestižniju svjetsku PR nagradu koju dodjeljuje Međunarodna udruga za odnose s javnošću (IPRA), „European Excellence Awards“ pobjedom u kategoriji nevladinih udruga i organizacija te posebnom nagradom žirija za najbolju kampanju u Europi među 350 finalista u 60 kategorija, kao i „Eventiada IPRA Golden World Awards“ u kategoriji najboljih neprofitnih i društveno-odgovornih kampanja. Godine 2021. tim osvaja i drugi Grand PRix HUOJ-a, ovoga puta za komunikaciju događaja izložbe tweetova „Trending #HGSS70“ s Hrvatskom gorskom službom spašavanja. Iste godine pristiže i svjetski prepoznata marketinška nagrada „Effie Awards Croatia“, još jedno priznanje za kampanju „Nešto zbilja važno“.

Uz agencijski posao, povremeno se bavi voditeljskim poslom na događanjima uživo te pjeva ili svira u glazbenim sastavima. Svoje fakultetske dane provela je u predsjedništvu Udruge studenata komunikologije i novinarstva „Komuna“, organizirajući simpozij „Mediji na drukčiji način“ i mnoge humanitarne događaje. Završila je i studentski program Akademije za politički razvoj. 

Titulu magistre komunikologije stekla je 2021. godine na Fakultetu hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu na smjeru znanstvenog istraživanja masovne komunikacije.