„U marketinškom svijetu danas se vode rasprave o umjetnoj inteligenciji – jedni su za, drugi protiv. No, ključ je u balansiranom pristupu: AI treba koristiti kreativno, ali bez zanemarivanja ljudske intuicije i originalnih ideja. Kao što smo vidjeli kroz naše kampanje, čak i s malim budžetima AI može donijeti rezultate, potaknuti interes i povećati prodaju. No, kao i s bilo kojom novom tehnologijom, važno je testirati, razgovarati i prilagoditi je našim vrijednostima i kulturi”, objasnio je Gordan Turković tijekom panela „Does AI make generation gap deeper?” na PR Summitu.
Skup, koji je organiziran u sklopu najznačajnije PR nagrade u svijetu, ove je godine osim Gordana ugostio i Aleksandru Vuković, poduzetnicu i direktoricu “NURA* digital, te Jamesa McQueenyja, člana odbora IPRA-e i predstavnika UN-a, dok je moderatorica bila Sanja Milaković Kolundžija.
Panelisti su se osvrnuli na produbljivanje generacijskog jaza u PR profesiji, koliko je i na koji način ubrzani razvoj i lakši pristup društvenim mrežama u proteklom desetljeću naštetio pravoj svrsi PR profesije te kako očuvati njezin prestiž i vrijednost u eri umjetne inteligencije.
Također je Gordan objasnio kako stariji stručnjaci surađuju s mlađima: „Naši selekcijski procesi su vrlo kvalitetni i biramo ljude koji se prirodno uklapaju u našu organizacijsku kulturu, no istovremeno potičemo i želimo da oni svojim doprinosom i idejama utječu na njezin razvoj i promjenu. Njegujemo horizontalan način komunikacije, bez stroge hijerarhije, s naglaskom na otvorene razgovore i kvalitetan pristup, posebno prema mladim ljudima koji tek ulaze u poslovni svijet. Isto vrijedi i za korištenje umjetne inteligencije (AI). Promjene su neizbježne, i umjesto da im se odupiremo, trudimo se učiti kako s njima uspješno upravljati i iskoristiti ih za postizanje najboljih rezultata”.
Na drugom panelu razgovaralo se i o izazovima modernih medija kroz panel „Vanda Kučera sa gostima: PR and Media Challenges: New Age”, na kojem su sudjelovali Krešimir Macan, Jasmina Koprivica, Aleksandra Kosanović Strižak i Radiša Kričak, pod vodstvom Vande Kučere.
PR Summit je, osim panela, poslužio i kao uvod u dodjelu nagrada IPRA Golden World Awards 2024, poznatih i kao “PR Oskari”. Ova prestižna nagrada, koju od 1990. godine dodjeljuje Međunarodna udruga za odnose s javnošću (IPRA), prepoznaje izvrsnost i etičnost u PR industriji, a dobitnici su kreatori najinovativnijih i najuspješnijih kampanja u protekloj godini. Žiri, sastavljen od stručnjaka iz cijelog svijeta, svake godine ocjenjuje velik broj prijava iz više desetaka zemalja.
Ove godine, Summit je okupio vrhunske komunikacijske stručnjake koji su kroz diskusije i primjere iz prakse podijelili svoja iskustva i izazove s kojima se suočavaju u doba kada umjetna inteligencija i digitalne platforme preuzimaju sve veću ulogu u odnosima s javnošću.