„Iznimno nam je drago što smo uspjeli popularizirati društveno važnu temu odvajanja otpada na zabavan i edukativan način primjeren svim dobnim skupinama. Zadatak nije bio lagan, ali video spot, koji smo radili u suradnji sa splitskim reperom Vojkom V, postao je hit i izvan Splita te nacionalna vijest. BalCannes je tradicionalno najjače regionalno marketinško natjecanje te smo jako ponosni na čak dva srebra koje je “Odvoji, lako je” osvojio, a nagrade IdejaX i MIXX potvrđuju da je našu kampanju vidjela i prihvatila čitava Hrvatska. Zahvaljujemo stručnim žirijima te čestitamo drugim dobitnicima s odličnim kampanjama iz Hrvatske i regije“, izjavio je direktor CTA komunikacija Petar Tanta povodom dodjela nagrada koje su se održale proteklog vikenda u Rovinju u sklopu konferencije Dani komunikacija.
Dva srebrna BalCannesa kampanja je osvojila u kategorijama Positive Change Mosaic: Green Impact te u kategoriji Market Mosaic: Miscellaneous. IdejaX „Odvoji, lako je” nagradila je srebrnom statuom u kategoriji Best of Positive Change: Priroda. Kampanja se posebno istaknula i kao glavni dobitnik MIXX-a u kategoriji Cross-Media Integration Campaign, koja nagrađuje projekte koji uspješno kombiniraju online i offline medije u neodvojivu cjelinu kako bi se ostvario zadani cilj.
„Odvoji, lako je“ informativna je kampanja koja je za cilj imala informirati građane o novom sustavu odvajanja otpada u polupodzemne spremnike u gradu Splitu. Iako je spot Odvoji, razdvoji tek dio sadržaja cijele kampanje, zbog pozitivnih reakcija korisnika, likovi iz spota postali su dio splitske grafiterske scene u Vukovarskoj ulici, a autentičan sadržaj prepoznali su i stručnjaci na festivalu Greencajtu. Cijela integrirana kampanja istaknula se originalnom idejom i provedbom, koja povezuje njezine online i offline segmente.
Na nagrađenom sadržaju, prema konceptu i strategiji CTA tima u sastavu Nina Sivić-Cug, Lara Paša, Ana-Marija Crnica Živković, Hana Kajari, Marin Zdelar, Petar Tanta i Gordan Turković, na tekstu i glazbi radio je Vojko V, animaciju je napravila Sara Bernat, dizajn 2Dizajnera, dok su kamera i produkcija djelo DD Video Laba. Video spot može se pogledati na linku.

BalCannes je regionalno natjecanje koje nagrađuje najbolje marketinške kampanje, omogućavajući da se agencije iskažu svojim najboljim projektima pred čitavom strukovnom zajednicom – koja prelazi nacionalne granice i uključuje regiju.

IdejaX nacionalno je natjecanje u kreativnosti koje nagrađuje najoriginalnije i jedinstvene ideje koje pomiču granice. Organizirana je pod okriljem Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA!-e).
MIXX Awards Croatia natjecanje je za najbolje u digitalnom marketingu i komunikacijama u Hrvatskoj. Kriteriji za odabir najboljih uključuju kreativnost, strategiju, izvedbu i korištenje medija te postignute rezultate, a na temelju njih žiri odabire pobjednike, nositelje prestižnih statua MIXX Awards Croatia 2024.