„Jako je bitno za kreativni proces rasporediti pametno rokove i dati sebi vremena i prostora da uopće pomisliš na neku kreativnu ideju. Svaka ideja zahtijeva ponovno testiranje i po mogućnosti reviziju. Ponekad je korisno ostaviti ideju da odstoji, dok se fokusiraš na druge zadatke, jer najbolje ideje često nastaju izvan radnog okruženja, u opuštenijem kontekstu, daleko od tradicionalnog 8-satnog radnog dana“, naglasio je Gordan Turković na panel raspravi „Kreativan od 8-16“, održanoj u Teatrinu Gradske knjižnice Solin.
Osim Gordana, na panelu su sudjelovala poznata lica kreativno – poduzetničke scene: Maja Lekšić (Manush communication agency & Radio Dalmacija d.o.o.), Marko Maljkovic (Locastic), Petra Leskovec Dujišin (Infobip), Goran Pavlov (IRI Centar), Ante Katić (Four of them LLC), Josip Vrban (Lumer Print & Shop), te pisac i scenarist Nikola Kuprešanin. Svi su se okupili zahvaljujući inicijativi Ekonomskog fakulteta u Splitu i poduzetničko-potporne organizacije IRI Centar.
U Solinskom Teatrinu tražilo se mjesto više dok su panelisti raspravljali o problemima s kojima se suočavaju kreativni profesionalci unutar poslovnog okruženja, premošćivanju jaza između kreativaca i radne okoline te pokušaju odgovora na vječno pitanje – ima li kreativnost radno vrijeme? Otkrili su sve trikove, od pronalaženja inspiracije do suočavanja s budžetskim izazovima i izgaranjem.
Gordan je podijelio svoje iskustvo, put od višegodišnjeg strateškog savjetnika do kreatora nekih od najuspješnijih integriranih marketinških kampanja u regiji. Osim samostalnog rada i promišljanja o ideji, istaknuo je i važnost brainstorminga:
„Kada s kolegama i kolegicama raspravljamo ideje, svatko može donijeti nešto novo na stol. I onda iz cijele hrpe možemo izvući najbolje ideje koje će postati finalni proizvod. Naravno, timski rad i kohezija unutar tima igraju ključnu ulogu u postizanju željenih rezultata.“
Gordan je okupljenima poručio kako iza uspjeha u poslu stoji mnogo učenja i rada na sebi, pritisaka i nerazumijevanja klijenata, ali i mnogo više zadovoljstva. Zaključio je svoju misao tezom da se kreativnosti, koja ne pita ni za vrijeme ni mjesto, ne treba odupirati.