Hrvatska Ibiza, globalno poznata party destinacija, mjesto okupljanja mladih i onih koji se tako osjećaju te danonoćno uživanje u koktelima i još boljim nastupima svjetski poznatih DJ-eva. Pogađate li već o kojoj se hrvatskoj plaži radi? Sve ranije navedeno, ali i još mnogo više, prije pojave pandemije virusa COVID-19 vezalo se za Zrće – plažu na otoku Pagu, smještenu jugoistočno od Novalje s nebrojenim beach barovima koji se, nakon zalaska sunca, pretvaraju u noćne klubove. Gosti u tom „zlatnom periodu“ partijanja termine svojih dolazaka birali su jedino prema glazbenim preferencijama. Svjetski poznati izvođači bili su gotovo svakodnevna pojava, a prelazak granica i dolazak u Hrvatsku nije uključivao brojna testiranja i COVID-19 potvrde jer se živjelo, u sada nam već gotovo zaboravljenom, „starom normalnom“.
Sezonski rad koji to nije
Uobičajna potraga za ljetnim poslovima najčešće krene krajem travnja kada dobar broj mladih počinje listati oglase za posao ili „žicati frendove koji znaju frenda” koji možda baš u tom trenutku treba dodatnog radnika. Na kraju dana, većina poslodavaca za poželjnog djelatnika smatra onog koji ima određeni broj godina iskustva u ispunjavaju zahtjeva stranih gostiju koji stignu na Jadran. No, naši kolege iz agencije Pioniri communications razmišljali su izvan okvira, a od idealnog su kandidata tražili samo – poznavanje društvenih mreža. Je li poznavanje društvenih mreža zahtjev ili sastavni dio života svakog pripadnika mlađe generacije, ostavit ćemo vama na prosudbu.
Možda i najbolje od svega u ovoj priči jest činjenica da je oglas za posao dolazio do kandidata koji odgovaraju gore spomenutom opisu – upravo preko društvenih mreža! Kako bi se privukli pojedinci koji već dobro barataju svojim profilima, ključno je bilo odabrati portale čiju glavninu čitatelja čine osobe mlađe životne dobi, a kako bi se povećao reach, tekstovi su se objavljivali i na društvenim mrežama odabranih portala. Što se tu točno događalo i kako je jedan sretnik pronašao najlakši posao ikada (ili je pak posao pronašao njega?).
Naziv radnog mjesta – profesionalni partijaner
Dolazak do idealnog kandidata uključivao je, osim kreiranja samog oglasa na stranici moj-posao.net i landing page za prijave, PR kampanju u kojoj je tim CTA komunikacija izradio tekstove s istaknutim svim obvezama idealnog (ne)radnika. Ukupno devet PR članaka plasirali smo tijekom svibnja 2019. godine, a njihov sadržaj vidjelo je gotovo 50.000 ljudi. S obzirom na to da je cilj bio pronaći osobu koja će izradom kvalitetnog sadržaja na društvenim mrežama na najbolji način prikazati sve čari provoda na Zrću, ton članaka bio je prilagođen mlađoj populaciji koja je na „ti“ sa svakodnevnim dijeljenjem fotografija na Facebooku i Instagramu, kao i s kreiranjem privlačnih Instagram priča. U konačnici, stranicu na kojoj je kreiran oglas za posao posjetilo je preko 7.000 ljudi, dok su objave na društvenim mrežama dosegnule čak pola milijuna hrvatskih korisnika. U mnoštvu prijavljenih kandidata istaknula se Iva koja je cijelo ljeto provela na Zrću uživajući i objavljujući sadržaj s neprestanih provoda.