Kako je od ambiciozne inicijative dvojice prijatelja došlo do uspješne komunikacijske agencije i rastućeg kolektiva ispričali su članovima Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) suvlasnici i direktori agencije CTA komunikacije, Petar Tanta i Gordan Turković. Gostujući u jednom od rijetkih digitalnih izdanja Carpe Diema HUOJ-a putem platforme Zoom, pored rasprava o najnagrađivanijim kampanjama CTA komunikacija, poput „Nešto zbilja važno” i „Trending #HGSS70”, bilo je riječi i o specifičnom načinu poslovanja agencije, kao i savjetima za mlade ljude koji razmišljaju o karijeri u komunikacijskoj industriji.
– Agencija CTA komunikacije u kratkom se periodu nametnula na našem tržištu. Kroz svoje projekte izgradila je dobru reputaciju, došla do kvalitetne liste klijenata te, ono što je najvažnije, postigla izvrsnost u struci koju mi, kao Udruga, zagovaramo – naglasio je Mario Aunedi Medek, novi predsjednik HUOJ-a koji je na početku pozdravio sve sudionike prvog Carpe Diema u svom mandatu.
S obzirom na niz godina iskustva u komunikacijskoj branši, Gordan i Petar, kako su istaknuli prisutnima, pokrenuli su agenciju sa sveobuhvatnim, 360° pristupom te svojim klijentima pružaju usluge integrirane komunikacije kombinirajući digitalni marketing, krizno komuniciranje, planiranje događaja, strateško komuniciranje i još brojne druge srodne aktivnosti. Sudionici su potom čuli priču o višestruko nagrađivanoj kampanji „Nešto zbilja važno” putem koje se tim CTA komunikacija zajedno s Udrugom „Brački pupoljci”, izborio za izmjenu zakona i besplatan trajektni prijevoz na terapije za svu djecu s teškoćama u razvoju s hrvatskih otoka.
– Budući da shvaćamo utjecaj dobre strategije, naša agencija nastoji sudjelovati i u što više društveno odgovornih projekata, doprinositi tako lokalnoj zajednici i biti glas onih čiji se glas ne čuje. Možemo sa sigurnošću reći kako nismo samo mi zaslužni za promjenu Zakona o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu, već su ulogu u tome imali svi oni koji su podržali kampanju: Gina Damjanović, Mate Mladina, svi roditelji djece s teškoćama u razvoju te ljudi dobre volje koji su putem društvenih mreža zahtjevali ispravak ove nepravde. Zajedničkim trudom postižu se prave, velike promjene – naglasio je Gordan.
Bilo je riječi i o još jednom vrlo uspješnom projektu nagrađenom ovogodišnjim HUOJ-evim Grand PRixom, Izložbi tweetova „Trending HGSS70”, osmišljenom povodom sedamdesete godišnjice Hrvatske gorske službe spašavanja (HGSS).
– Ovo je bila prva takva izložba u Hrvatskoj, a mogla se pogledati u zagrebačkoj Uraniji – prostoru kreacije. S obzirom na to da je HGSS poznat po šaljivim i pomalo sarkastičnim tweetovima, odabrali smo one najpopularnije i pretvorili ih u izložbene eksponate. Iako se radilo o kampanji s organskim dosegom, privukla je veliku pažnju javnosti te je odaziv, i uz restrikcije na društvenim okupljanjima, bio velik. Ovim događajem podignuta je svijest o svakodnevici gorskih spašavatelja i njihovoj vrijednoj godišnjici – istaknuo je Petar.
U konačnici, naglasak je stavljen je na važnost tima i stalnog učenja jer u poslovnom okruženju ključnu kariku predstavljaju upravo zaposlenici. Interna komunikacija, zastupanje istih moralnih vrijednosti i otvorenost ka novim idejama najbitnije su za dugoročan uspjeh agencije. Upravo je zato naša agencija, iako postoji tek nepune tri godine, osvojila već sedam nagrada za odnose s javnošću i marketing, od kojih su čak četiri međunarodne, moglo se čuti u zaključku ovog zanimljivog druženja.
Projekt Carpe Diem organizira HUOJ za sve svoje članove, hrvatske stručnjake za odnose s javnošću, kao jednu od pogodnosti u smislu upoznavanja rada komunikacijskih odjela i aktivnosti te predstavljanja aktivnosti u području komuniciranja s javnošću drugih organizacija i tvrtki.