CTA komunikacije ugostile članove HUOJ-a u sklopu projekta Carpe Diem

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
CTA komunikacije tim

Kako je od ambiciozne inicijative dvojice prijatelja došlo do uspješne komunikacijske agencije i rastućeg kolektiva ispričali su članovima Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) suvlasnici i direktori agencije CTA komunikacije, Petar Tanta i Gordan Turković. Gostujući u jednom od rijetkih digitalnih izdanja Carpe Diema HUOJ-a putem platforme Zoom, pored rasprava o najnagrađivanijim kampanjama CTA komunikacija, poput „Nešto zbilja važno” i „Trending #HGSS70”, bilo je riječi i o specifičnom načinu poslovanja agencije, kao i savjetima za mlade ljude koji razmišljaju o karijeri u komunikacijskoj industriji.

„Agencija CTA komunikacije u kratkom se periodu nametnula na našem tržištu. Kroz svoje projekte izgradila je dobru reputaciju, došla do kvalitetne liste klijenata te, ono što je najvažnije, postigla izvrsnost u struci koju mi, kao Udruga, zagovaramo”, naglasio je Mario Aunedi Medek, novi predsjednik HUOJ-a koji je na početku pozdravio sve sudionike prvog Carpe Diema u svom mandatu.

S obzirom na niz godina iskustva u komunikacijskoj branši, Gordan i Petar, kako su istaknuli prisutnima, pokrenuli su agenciju sa sveobuhvatnim, 360° pristupom te svojim klijentima pružaju usluge integrirane komunikacije kombinirajući digitalni marketing, krizno komuniciranje, planiranje događaja, strateško komuniciranje i još brojne druge srodne aktivnosti. Sudionici su potom čuli priču o višestruko nagrađivanoj kampanji „Nešto zbilja važno” putem koje se tim CTA komunikacija zajedno s Udrugom „Brački pupoljci”, izborio za izmjenu zakona i besplatan trajektni prijevoz na terapije za svu djecu s teškoćama u razvoju s hrvatskih otoka.

„Budući da shvaćamo utjecaj dobre strategije, naša agencija nastoji sudjelovati i u što više društveno odgovornih projekata, doprinositi tako lokalnoj zajednici i biti glas onih čiji se glas ne čuje. Možemo sa sigurnošću reći kako nismo samo mi zaslužni za promjenu Zakona o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu, već su ulogu u tome imali svi oni koji su podržali kampanju: Gina Damjanović, Mate Mladina, svi roditelji djece s teškoćama u razvoju te ljudi dobre volje koji su putem društvenih mreža zahtjevali ispravak ove nepravde. Zajedničkim trudom postižu se prave, velike promjene”, naglasio je Gordan.

YouTube

By loading the video, you agree to YouTube’s privacy policy.
Learn more

Load video

Bilo je riječi i o još jednom vrlo uspješnom projektu nagrađenom ovogodišnjim HUOJ-evim Grand PRixom, Izložbi tweetova „Trending HGSS70”, osmišljenom povodom sedamdesete godišnjice Hrvatske gorske službe spašavanja (HGSS).

„Ovo je bila prva takva izložba u Hrvatskoj, a mogla se pogledati u zagrebačkoj Uraniji – prostoru kreacije. S obzirom na to da je HGSS poznat po šaljivim i pomalo sarkastičnim tweetovima, odabrali smo one najpopularnije i pretvorili ih u izložbene eksponate. Iako se radilo o kampanji s organskim dosegom, privukla je veliku pažnju javnosti te je odaziv, i uz restrikcije na društvenim okupljanjima, bio velik. Ovim događajem podignuta je svijest o svakodnevici gorskih spašavatelja i njihovoj vrijednoj godišnjici”, istaknuo je Petar.

YouTube

By loading the video, you agree to YouTube’s privacy policy.
Learn more

Load video

U konačnici, naglasak je stavljen je na važnost tima i stalnog učenja jer u poslovnom okruženju ključnu kariku predstavljaju upravo zaposlenici. Interna komunikacija, zastupanje istih moralnih vrijednosti i otvorenost ka novim idejama najbitnije su za dugoročan uspjeh agencije. Upravo je zato naša agencija, iako postoji tek nepune tri godine, osvojila već sedam nagrada za odnose s javnošću i marketing, od kojih su čak četiri međunarodne, moglo se čuti u zaključku ovog zanimljivog druženja.

Projekt Carpe Diem organizira HUOJ za sve svoje članove, hrvatske stručnjake za odnose s javnošću, kao jednu od pogodnosti u smislu upoznavanja rada komunikacijskih odjela i aktivnosti te predstavljanja aktivnosti u području komuniciranja s javnošću drugih organizacija i tvrtki.

Telefon i e-mail

+385 95 510 2569
info@ctakomunikacije.hr

Radno vrijeme:
ponedjeljak – petak
09:00 – 17:00

Adresa

Prati nas

Javite nam se!

1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

2021. © CTA komunikacije d.o.o. – sva prava pridržana.