Contact
Kontakt

Nemar je prva iskra 90 % požara i zato smo snimili čak tri TV spota

Piše: CTA komunikacije
Datum: 14/06/2023
Kategorija: Press

Stručnjaci procjenjuju kako su čovjek i njegov nemar glavni uzrok čak 90 % šumskih požara. Vodeći se tom činjenicom, u sklopu kampanje pod nazivom i sloganom „Nemar je prva iskra“, CTA komunikacije i Vertigo kreirali su tri promotivna spota za Hrvatske šume koja obuhvaćaju najčešće okidače ljetnih šumskih požara. Protagonisti su namjerno obični ljudi čije se nesmotrene radnje često mogu vidjeti u stvarnosti, a posljedica im je vatra s katastrofalnim ishodom. 

Dovoljna je samo iskra da potpiri požar

Mladi par uživa na kampiranju i razgovara o svojoj prošlosti i budućnosti. Kada krenu na spavanje, ostavljaju neugašen plamen ispred šatora.

Opušak cigarete najčešći je pokazatelj nemara

Budući da je bijeg na šumovite gore i planine jedna od omiljenih radnji građana i posjetitelja Hrvatske, u drugom videu dvojica rekreativaca na jednoj od svojih šetnji naprave kratku pauzu. Netom prije odlaska, događa se dobro poznata situacija u kojoj neugašeni opušak završava na lako zapaljivom suhom tlu.

Komadić stakla još je jedan izvor vatre

I odbačeno staklo može uzrokovati požar. Iako je u javnosti najpoznatija mogućnost paljenja vatre pomoću povećala, dovoljan je komadić stakla na pogrešnom mjestu da pokrene vatrenu stihiju. Kako bezbrižna igra dviju tinejdžerica može postati prvi u nizu nesretnih događaja, saznajte u posljednjem promotivnom videu Hrvatskih šuma. 

Pored vođenja računa o svojim postupcima u prirodi, u slučaju primjećivanja bilo kakvog dima u ljetnim mjesecima, važno je odmah nazvati 193 ili 112. Jedino je izbjegnuta vatra „ugašena“ na vrijeme, a upravo je zato „Spriječi požar prije no što nastane“ dodatna poruka kampanje. 

Svi videosadržaji dio su puno šire kampanje te će se, od lipnja do rujna 2023., prikazivati i na televiziji te putem digitalnih kanala. Uskoro kreću i radijski spotovi, a u pripremi su i promotivni materijali na engleskom jeziku, kao i billboardi dilljem Hrvatske te oglasni prostori na plažama, gdje se ljeti okuplja najveći broj ljudi. 

Vizualni identitet kampanje „Nemar je prva iskra“ osmislila su 2Dizajnera.

Krajnji cilj jest osvijestiti građane i turiste o njihovoj ulozi u očuvanju prirode, imovine i ljudskih života od razornih učinaka vatre. Svi materijali vezani za kampanju Nemar je prva iskra – Spriječi požar prije no što nastane mogu se pronaći i preuzeti na službenoj web stranici Hrvatskih šuma, kao i na društvenim mrežama, Facebooku, Instagramu i LinkedInu.

Pročitaj još tekstova