Izazov
Učiniti svoj događaj drugačijim i uspješnijim od drugih nekad je uistinu izazovno, pogotovo kada se radi o beauty industriji koja svakim danom raste, a konkurencija je time sve veća. Jedan od hitova na hrvatskoj, ali i svjetskoj beauty sceni, definitivno je korejska kozmetika koja postoji već više od 5000 godina, a čije blagodati savršeno znaju sve zaljubljenice u kozmetiku. Upravo se na tome i bazirao launch event kojeg smo organizirali za našeg klijenta, tvrtku Cosmex in.
Rješenje
Sam događaj podrazumijevao je brendiranje čitavog prostora, pripremu poklona za sve uzvanike, organizaciju cateringa te krajnji dogovor s fotografom. S obzirom na sve pogodnosti koje Kocostar proizvodi nude svojim korisnicima također je trebalo odlučiti kako najbolje komunicirati temeljne vrijednosti branda, a to su: proizvodi napravljeni od isključivo prirodnih materijala koji su pogodni za sve tipove kože, SPA tretman u vlastitome domu te na kraju – efekt zabave.
Odluka je pala na predstavljanje uživo – okupljeni su na modelu vidjeli kako su maske jednostavne za uporabu pri čemu ne nedostaje ni efekt zabave. Nije baš uobičajeno da ljepite kriške lubenice na lice, zar ne? Magistra farmacije, kao stručnjakinja, bila je ta koja je govorila o prednostima korištenja ovih maski, a što je okupljenima ulilo još dodatnog povjerenja u proizvode.
Događaj je najavljen pozivom za medije te su se odazvali svi vodeći hrvatski lifestyle i beauty mediji, kao i mnoge slavne ličnosti iz hrvatskog javnog života. Svaki uzvanik bio je pozvan da se slika na specijalno uređenom prostoru ispred ulaza kako bi svi imali uspomenu. Događaj smo popratili i priopćenjem za medije, a koje je naišlo na veliki broj objava na nizu portala. Rezultat ovog događa bili su i Instagram storyji na profilima domaćih influencera te kao šećer na kraju – Kocostar proizvodi koji su dobili svoje mjesto u vodećim hrvatskim drogerijama te bolje opremljenim ljekarnama.