Većina kupaca u današnje vrijeme posjećuje web stranicu i društvene mreže proizvođača prije same kupovine i to u želji da budu unaprijed informirani. Prilikom kupovine mobitela, namještaja, automobila ili stana, svi želimo saznati relevantne podatke o osobi ili tvrtki koja nam prodaje svoje proizvode ili usluge. Bitna nam je pozadina svega, kao i sigurnost te transparentnost kojima ćemo pridodati omjer cijene i kvalitete kako bismo se odlučili za konačnu kupovinu. Upravo je web stranica ključna karika u tome. Ona služi kao potvrda online prisutnosti te se njome ističu sve prednosti nad konkurencijom, a subjekt ima mogućnost prikazati se kao najbolji odabir.
Može li tvrtka biti premala za web stranicu?
Odgovor je da ne može biti. Ne postoji toliko malen obrt ili toliko mala tvrtka da ne treba web stranicu. Bilo da se radi o malom caffe baru ili velikom lancu restorana, svima je bitno predstaviti se svojim gostima i kupcima te dobiti što veću eksponiranost ali i reklamu na internetu. Uz pomoć kvalitetne komunikacije i odnosa s pratiteljima na društvenim mrežama, informativna i atraktivna web stranica osigurat će upravo to.
Kakvu vrstu web stranice odabrati?
Jednostavnost je ključ. Jednostavne, one page web stranice, pogodne su ako želimo istaknuti manji broj informacija uz određeni vizual ili video. Sama jednostavnost, odnosno činjenica da je u pitanju jedna stranica, ne znači da ona ne može biti kreativno složena.
Ponekad upravo manje prostora zahtjeva veću originalnost pa svojim posjetiteljima u samo par klikova ili skrolova možemo pružiti nešto drugačije, što će ih zainteresirati za naš brand ili biti odlučujući faktor prilikom donošenja odluke o kupnji naših proizvoda.
Za našeg klijenta Bazilika restaurant and bar smo se odlučili napraviti web stanicu koja će na jednostavan, ali i vizualno atraktivan način predstaviti sve ono što nude.
S obzirom na to da Bazilika kombinira beach bar i odličan restaurant, zadatak nam je bio predočiti sva ukusna jela koja njihovi kuhari pripremaju kao i ugođaj noćnog života s atraktivnim koktelima. Naizgled različiti elementi ukomponirani su na web stranicu uz atraktivne vizuale i sve informacije koje bi mogle zanimati potencijalne goste. Cilj nam je bio da se posjetitelji, nakon posjete stranici, što jednostavnije jave za rezervaciju. To smo postigli upravo kontakt formom te porukama i pozivima.
Uz korištenje digitalnog oglašavanja, provođenog u svrhu prikupljanja većeg broja gostiju, prodali smo više artikala određenog proizvoda ili ostvarili veću vidljivost na tržištu. Nadopunjavanjem web stranice s aktualnim informacijama povećat ćemo tzv. organski promet odnosno posjećenost web stranice. Ovakav će sadržaj Google prepoznati kroz ključne riječi i usmjeravati dio prometa na našu stranicu. Radi se o poslu koji zahtjeva dosta angažmana, ali će rezultati biti odlični ako se postupak provede u cijelosti.
Prema svemu navedenom možemo vidjeti da su pogodnosti web stranice uz kvalitetno odražavanje i nadopunjavanjem s društvenim mrežama mnogostruki.