Contact
Kontakt

Zašto je user-generated content važan za razvoj kampanje?

Piše: CTA komunikacije
Datum: 14/06/2023
Kategorija: Press

– Što su odnosi s javnošću? To je vještina kako s 0 kuna postići što veći efekt, stvoriti teme koje se rado dijele i o kojima se priča – izjavio je Gordan Turković, suvlasnik CTA komunikacija na svojem prvom studentskom predavanju koje je organizirala neprofitna udruga eSTUDENT.  

U utorak, 6. lipnja, Gordan je održao predavanje na temu „Dobrom strategijom do željenih ciljeva – što se krije iza uspješnih kampanja?„ na kojem je objasnio kako su CTA komunikacije uspjele plasirati nekoliko kampanja u sve hrvatske medije bez ikakvog budžeta.

Na početku je objasnio značaj kampanje „Nešto zbilja važno“ koja je imala za cilj promijeniti zakon o prijevozu otočke djece s teškoćama u razvoju. Besplatni prijevoz trajektom olakšao bi roditeljima i djeci njihov odlazak na terapije na kopno.  

Gordan je objasnio studentima kako održavati temu živom u medijima te napraviti viralan sadržaj uz pomoć društvenih mreža. Naglasio je kako je u ovom projektu najveću važnost imala publika koja je samostalno kreirala sadržaj i dijelila ga na svim platformama.

Kampanja je doživjela velik uspjeh te osvojila šest nagrada, kako domaćih tako i svjetskih. Osim što su uspjeli promijeniti i proširiti zakon, njihov uspjeh potaknuo je izgradnju Centra za ranu intervenciju za djecu s teškoćama u razvoju u Supetru kako bi građani svoju terapiju mogli odrađivati na otoku.

Pandemija je promijenila narativ kampanje

U drugom primjeru Gordan je prikazao kako višemjesečnu kampanju transformirati u jedan događaj. Naime, Hrvatska gorska služba spašavanja slavila je 70 godina te su zbog pandemije korona virusa svi događaji bili otkazani. Pomoću inovativnih ideja osmislili su prvu hrvatsku izložbu tweetova „Trending #HGSS70“ koju je unutar tjedan dana posjetilo preko 600 ljudi.

Zabavna i informativna galerija fizičkih tweetova dijelila se po društvenim mrežama te tako stekla svoju popularnost i vidljivost na televiziji, radiju, novinama te internetskim portalima.

Upotrijebite svoje znanje i vještine za društvenu promjenu

Studenti su pozorno slušali predavanje te na kraju postavljali pitanja o izazovima s kojima su se suočili tijekom kampanja, drugim projektima na kojima je agencija sudjelovala, političkoj komunikaciji te kako izabrati pravi put nakon fakulteta.

– Budite što kreativniji u poslu koji radite te naučite od početka kako koristiti odnose s javnošću za teme koje su stvarno bitne u društvu. Volio bih da svatko od nas, sadašnjih i budućih stručnjaka za komunikaciju, dio svojeg znanja iskoristi za pomoć ljudima koji ne znaju voditi tvrdu bitku – zaključio je Gordan Turković.

Pročitaj još tekstova