Na radionici „PR Lab: Umijeće kampanja” predstavljeni neki od najuspješnijih projekata CTA komunikacija

Gordan Turković na radionici PR Lab: Umijeće kampanja

„Vremena za zaraditi novce bit će uvijek, ali vrijeme i vještine koje koristite kako biste pro bono pomogli najranjivijim skupinama našeg društva za njih su neprocjenjive. Stručnjaci za komunikaciju i marketing imaju specifična znanja kako bi neke stvari u našim zajednicama pomaknuli sa statusa quo i takvih se zadataka uvijek rado primamo. Pozivam i vas da činite isto, već sad kao studentice i studenti, a onda i poslije kao izgrađeni savjetnici za odnose s javnošću i marketing. Dobre navike stječu se “odmalena”, poručio je studenticama i studentima odnosa s javnošću izvršni direktor CTA komunikacija Gordan Turković tijekom događaja „PR Lab: Umijeće kampanja” u organizaciji Hrvatske akademske zajednice (HAZ) i Studentske organizacije „PublikaR” na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu.

U društvu Veronike Raguž i Joce Glavaša iz agencije MPR te Ivana Biošića iz Reborn Communications Agency, Gordan je sudjelovao u predstavljanju nekih od najuspješnijih hrvatskih komunikacijskih kampanja. Boje CTA komunikacija “branio” je sa studijama slučaja za „Nešto zbilja važno”, Izložbu tweetova „HGSS70” i „Odvoji, lako je”, sve redom kampanje za koje je naša agencija osvojila brojne domaće i međunarodne nagrade.

„Za neke od ovih kampanja govorili su nam da je nemoguće postići zacrtani cilj, ali smo ipak pronašli kreativna rješenja kojima smo, vjerujem, iznenadili i one najveće pesimiste. U vremenu kada je gotovo sve već viđeno i teško je ostati originalan, CTA tim isporučio je uistinu pamtljiva rješenja koja su ostavila duboki trag, kako u našem društvu, tako i u industriji”, zaključio je Gordan na kraju svog izlaganja.

Program je uključivao i dio s radionicom tijekom kojeg su predavači zadali zadatak polaznicima da osmisle vlastiti proizvod i njegovu promociju. Na ovaj način okupljeni su imali prigodu iz prve ruke čuti razmišljanja o njihovim idejama od iskusnih komunikacijskih stručnjaka te dobiti niz savjeta na što treba paziti kada se želi razviti strategija uspješne kampanje.