Contact
Kontakt

Ključni savjeti za početak marketinške karijere na edukacijskom programu Underline

Piše: CTA komunikacije
Datum: 09/05/2023
Kategorija: Press

Ekonomska klinika, neprofitna studentska udruga s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, organizirala je edukacijski program u trajanju od tri tjedna pod nazivom Underline. Projekt okuplja stučnjake koji predstavljaju svoje poslovne priče i pružaju uvid u najnovije trendove na tržištu, a u prvom tjednu druženja gostovao je i Gordan Turković, suvlasnik agencije CTA komunikacije.

Gordan je prvo u petak, 5. svibnja, održao panel na temu „Tajne integriranih komunikacija” na kojem je okupljene, između ostalog, zanimalo kako u CTA komunikacijama pristupamo kampanjama, alate koje koristimo te principe po kojima biramo studente za praksu.

Odgovorio je na brojna pitanja, poput onih što je PR management i kolika je njegova važnost kao marketinškog alata; kako se odnosi s javnošću razlikuju od oglašavanja/reklamiranja, koji su najbitniji koraci u formiranju strategije te koje vještine smatra najbitnijima za efikasno djelovanje u toj branši. Dotaknuo se i važnih marketinških alata koje koristimo u svom poslovanju te prisutnima dao savjete za ulazak u „svijet marketinga”.

– Najbolje je proći praksu u tvrtki koja se bavi ovim poslom te odabrati dobrog mentora. To je ključno za dobiti ona temeljna znanja na kojima se kasnije gradi vlastita stručnost. Bitno je da je taj mentor strpljiv i voljan dijeliti znanje, a da ta tvrtka ima kulturu aktivnog uključenja i onih najmlađih na svojim projektima. Ako nije takva situacija tamo gdje ste započeli svoju prvu praksu, tražite odmah nešto drugo – rekao je Gordan Turković.

Idući dan, 6. svibnja, Gordan je vodio informativnu radionicu pod nazivom „Kako do uspješne kampanje?”. Ukratko je predstavio neke od naših najuspješnijih integriranih projekata prije nego što je podijelio sudionike u skupine kako bi kreirali prezentaciju novog proizvoda na tržištu.

Timovi su imali zadatak osmisliti vrstu proizvoda, slogan i ključne poruke, a cilj je bio unaprijediti vještine kreativnosti i timskog rada, kao i potaknuti sve uključene da primijene stečena znanja na praktičnom primjeru.

Ideje koje su proizašle iz radionice bile su dojmljive, a sigurni smo da je Gordan Turković svojim sudjelovanjem doprinio bogatstvu edukacijskog programa te okupljenima pružio korisne informacije i praktične savjete.

Pročitaj još tekstova