“U današnjem digitalnom dobu, političke kampanje ne mogu više biti vođene samo tradicionalnim metodama. Digitalne strategije postale su ključni alat za oblikovanje mišljenja, mobilizaciju birača i izgradnju političkih narativa. Sposobnost da se dosegnu milijuni ljudi u realnom vremenu, uz personalizirane poruke, redefinirala je način na koji političari komuniciraju s javnošću”, naglasio je Gordan Turković tijekom panela „Digitalni marketing u politici: Inovacije i strategija“ na KOMferenciji u Splitu.
Na ovom panelu Gordan je bio moderator, a kao sugovornici su mu se pridružili Luka Kerečin iz stranke Možemo!, Ivan Jozić iz SDP-a i Marijan Palić iz Atomskog marketinga. Panelisti su razgovarali o razvoju digitalnih kampanja u Hrvatskoj, inovacijama poput AI komentatorice, najvećim izazovima za političke kandidate u digitalnom prostoru te etičkim pitanjima vezane uz privatnost birača.
Luka Kerečin objasnio je koliko se promijenio pristup digitalnoj strategiji unutar stranke Možemo te koje sve alate koriste kako bi bili u koraku s trendovima, ali i kako prenijeti ključne poruke koje rezoniraju s publikom. Također, napomenuo je kako je svaki kandidat jedinstven te se na taj način stvara i poseban sadržaj.
Ivan Jozić je pak istaknuo izazove s kojim su se susreli kada su morali mijenjati strategiju zbog ulaska Zorana Milanovića u parlamentarnu kampanju. Osim toga, nadovezao se i na strategije privlačenja mlađe publike putem digitalnih sadržaja, uz adaptaciju na promjene u algoritmu na društvenim mrežama.
S druge strane, Marijan Palić fokusirao se na napredak u prikupljanju podataka i analizi podataka u hrvatskim političkim kampanjama. Poseban je naglasak stavio na etičke probleme vezane uz prikupljanje privatnih podataka korisnika i pitanje gdje bi se trebala povući granica između personalizacije i privatnosti.
Uz ugodan razgovor, publika je dobila uvid u ključne izazove i inovacije u digitalnim kampanjama, naglašavajući važnost personaliziranih poruka i prilagodbe novim tehnologijama. Svi su se složili da će budućnost političkog marketinga biti oblikovana naprednom analizom podataka.