CTA komunikacijama zlatni Grand PRix za kampanju „1100 kilometara za 1100 terapija”

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Grand PRix 2022

Kampanja 1100 kilometara za 1100 terapija, koju su CTA komunikacije prošle godine provodile u suradnji s bračkim planinarima Rankom Dragičevićem i Danielom Lončarom, osvojila je zlatni Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ). 

Nagradu smo osvojili u kategoriji odnosa s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama. U tri i pol godine postojanja naše agencije, ovo je već treći zaredom osvojeni Grand PRix što ukazuje na činjenicu da struka prepoznaje važnost i kvalitetu naših kampanja, često vođenih upravo društvenom odgovornošću.

Humanitarna kampanja 1100 kilometara za 1100 terapija odvijala se od ožujka do svibnja 2021., a brački planinari Ranko Dragičević i Danijel Lončar u 49 dana uzastopnog planinarenja prevalili su najzahtjevniju hrvatsku planinarsku rutu Via Adriatica. Cilj je bio prikupiti najmanje 110.000 kuna kako bi bračka djeca s teškoćama u razvoju okupljena u Udruzi roditelja djece s teškoćama u razvoju Brački pupoljci i u pandemijskoj godini mogla imati prijeko potrebne terapije. Akcija je u manje od tri mjeseca prikupila gotovo 170.000 kuna.

Na humanitarnoj kampanji 1100 kilometara za 1100 terapija provedenoj za nula kuna, osim Ranka Dragičevića i Daniela Lončara radila je Dijana Šabić iz Poduzetničkog centra Aktiva te stručni tim CTA komunikacija: Valentina Mezdić, Hana Kajari, Gordan Turković te Petar Tanta

„Kao stručnjaci za odnose s javnošću imamo znanje, ulaz u medije i mogućnost da društveno važne teme stavimo u prvi plan. Imamo odgovornost da se, barem nakratko, odmaknemo od korporativnih projekata i velikih budžeta te usmjerimo svoje znanje na one skupine koje nažalost nemaju vidljivost kakvu zaslužuju. Imamo moć mijenjati stvari, a na nama je da ju koristimo za dobro. Hvala Ranku i Danielu, hrabrim roditeljima iz Udruge Brački pupoljci te predivnom timu CTA komunikacija koji u ovakve projekte stavlja svoje srce„, izjavila je mlađa komunikacijska savjetnica Valentina Mezdić prilikom preuzimanja nagrade.

YouTube

By loading the video, you agree to YouTube’s privacy policy.
Learn more

Load video

Video kampanje „1100 kilometara za 1100 terapija”

Nagrada Grand Prix je priznanje za stručnjake za odnose s javnošću, ali i motivacija za dodatne napore, inovativnost i prezentaciju struke odnosa s javnošću i važnosti komunikacije u javnosti. Dodatna vrijednost nagrade je edukacija i usavršavanje koje proizlazi iz razmjene iskustva i znanja kroz prezentaciju komunikacijskih projekata. Kampanja 1100 kilometara za 1100 terapija je u završnicu ušla s projektom Turizam pomaže Baniji agencije 404 za Hrvatsku udrugu turizma te s interaktivnom izložbom DiJAbetes pod kontrolom agencije Manjgura za Zagrebačko dijabetičko društvo.

Fotografija: Marko Vukas / HUOJ