Kampanja „1100 kilometara za 1100 terapija“, koju su CTA komunikacije prošle godine provodile u suradnji s bračkim planinarima Rankom Dragičevićem i Danielom Lončarom, osvojila je zlatni Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ).
Nagradu smo osvojili u kategoriji odnosa s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama. U tri i pol godine postojanja naše agencije, ovo je već treći zaredom osvojeni Grand PRix što ukazuje na činjenicu da struka prepoznaje važnost i kvalitetu naših kampanja, često vođenih upravo društvenom odgovornošću.
Humanitarna kampanja „1100 kilometara za 1100 terapija“ odvijala se od ožujka do svibnja 2021., a brački planinari Ranko Dragičević i Danijel Lončar u 49 dana uzastopnog planinarenja prevalili su najzahtjevniju hrvatsku planinarsku rutu Via Adriatica. Cilj je bio prikupiti najmanje 110.000 kuna kako bi bračka djeca s teškoćama u razvoju okupljena u Udruzi roditelja djece s teškoćama u razvoju „Brački pupoljci“ i u pandemijskoj godini mogla imati prijeko potrebne terapije. Akcija je u manje od tri mjeseca prikupila gotovo 170.000 kuna.
Na humanitarnoj kampanji „1100 kilometara za 1100 terapija“ provedenoj za nula kuna, osim Ranka Dragičevića i Daniela Lončara radila je Dijana Šabić iz Poduzetničkog centra Aktiva te stručni tim CTA komunikacija: Valentina Mezdić, Hana Kajari, Gordan Turković te Petar Tanta.
– Kao stručnjaci za odnose s javnošću imamo znanje, ulaz u medije i mogućnost da društveno važne teme stavimo u prvi plan. Imamo odgovornost da se, barem nakratko, odmaknemo od korporativnih projekata i velikih budžeta te usmjerimo svoje znanje na one skupine koje nažalost nemaju vidljivost kakvu zaslužuju. Imamo moć mijenjati stvari, a na nama je da ju koristimo za dobro. Hvala Ranku i Danielu, hrabrim roditeljima iz Udruge Brački pupoljci te predivnom timu CTA komunikacija koji u ovakve projekte stavlja svoje srce – izjavila je mlađa komunikacijska savjetnica Valentina Mezdić prilikom preuzimanja nagrade.
Nagrada Grand Prix je priznanje za stručnjake za odnose s javnošću, ali i motivacija za dodatne napore, inovativnost i prezentaciju struke odnosa s javnošću i važnosti komunikacije u javnosti. Dodatna vrijednost nagrade je edukacija i usavršavanje koje proizlazi iz razmjene iskustva i znanja kroz prezentaciju komunikacijskih projekata. Kampanja „1100 kilometara za 1100 terapija“ je u završnicu ušla s projektom „Turizam pomaže Baniji“ agencije 404 za Hrvatsku udrugu turizma te s interaktivnom izložbom „DiJAbetes pod kontrolom“ agencije Manjgura za Zagrebačko dijabetičko društvo.
Fotografija: Marko Vukas / HUOJ