Kao dio tima CTA komunikacija, Hana Kajari, studentica diplomskog studija komunikologije na Hrvatskim studijima, osvojila je Golden World Awards for Excellence, najveću svjetsku PR nagradu. Budući da je riječ o impresivnom postignuću, Hana je razgovarala sa srednjom.hr i otkrila im kakve su joj kampanje donijele pobjedu.
Hana Kajari, 24-godišnja studentica diplomskog studija komunikologije na Hrvatskim studijima, osvojila je najveću svjetsku PR nagradu Golden World Awards for Excellence Međunarodne udruge za odnose s javnošću (IPRA), kao dio tima CTA komunikacija.
Za one koji ne znaju, Golden World Awards for Excellence jedna je od najvažnijih globalnih nagrada u području odnosa s javnošću, a dodjeljuju se još od 1990. godine. Žiri svake godine sačinjen od uglednih svjetskih PR stručnjaka, a njen značaj dodatno pokazuje broj i raznolikost prijava koje pristižu svake godine.
Konkurencija je bila velika
CTA komunikacije prijavile su se ove godine na natjecanje s dvije kampanje – ‘1100 kilometara za 1100 terapija’ i ‘Zlatna vrpca – 7 maratona u 7 dana’. Prva, humanitarna kampanja odnijela je pobjedu u kategoriji nevladinih organizacija, dok je druga nagrađena u kategoriji organizacije događaja.
– Za obje kampanje, osim redovitih aktivnosti vezanih uz odnose s javnošću, sudjelovala sam i u osmišljavanju čitavih komunikacijskih strategija. S obzirom na to da su humanitarnog karaktera i da su za cilj su imale pomoći onima čiji se glas nedovoljno čuje, imala sam veliku motivaciju prilikom rada na njima iako je to bilo prilično izazovno uz redovite fakultetske obaveze – objašnjava nam Hana.
Konkurencija na natjecanju bila je velika. Hana napominje da su se proteklih godina kao dobitnici istaknule velike tvrtke uključujući Nestle, A1, Lego, Microsoft i mnoge druge. Upravo je zato toliko ponosna da su projekti na kojima je radila nagrađeni, no ne skriva činjenicu da je za taj uspjeh bilo potrebno puno rada i truda.
Većinu znanja stekla je na praksi
Dakle, nije teško zaključiti da je Hana, već sad sa svoje 24 godine, dobra u onome što radi. Međutim, otkrila nam je da na kraju srednje škole nije imala točnu viziju o tome što želi studirati i gdje se vidi u narednih nekoliko godina.
– Znala sam da volim društvene znanosti i komunikaciju s ljudima pa sam se tako odlučila za dvopredmetni studij sociologije i komunikologije. Sociologiju sam zavoljela još u srednjoj školi, a o komunikologiji sam znala vrlo malo te sam se tek na faksu praktički upoznala s tom branšom i mogućnostima koje ona pruža – rekla je Hana.
Doduše, većinu znanja koje trenutno ima stekla je na praksi i u CTA komunikacijama gdje radi kao komunikacijska asistentica. Tamo su je, napominje, kolege odmah ‘bacile u vatru’ i to joj je pomoglo da brzo stekne velike količine znanja. Nagrađene kampanje bile su joj prvo iskustvo s ozbiljnijim vođenjem i radom na komunikacijskim kampanjama, pa kaže da će joj zauvijek ostati posebno drage.
Praksa je izrazito važna
Nakon fakulteta, Hana želi ostati u CTA komunikacijama. Agencijski posao joj se jako sviđa jer je dinamičan, pa je svaki dan u potpunosti drugačiji. Pohvalila je i svoje kolege za koje kaže da pozitivno utječu na njenu produktivnost i nošenje sa stresnim situacijama te da joj čuvaju leđa kada je to potrebno. Osim toga, jednog bi se dana voljela ozbiljnije baviti i fotografijom, pa na jesen upisuje studij koji će joj u tome pomoći.
– Svim studentima koji se žele baviti komunikacijama i odnosima s javnošću svakako bih preporučila odlazak na praksu tijekom studija jer, nažalost, na većini studija komunikologije i odnosa s javnošću u Zagrebu fali praktičnih predmeta. Upravo zato treba preuzeti stvari u svoje ruke, što prije steći dodatna znanja i kvalificirati se za buduće radno mjesto – poručuje Hana.
Taj proces, dodaje, nije lak. I sama je na početku bila zbunjena i mnogo toga nije znala ni o branši, a ni o načinima obavljanja posla. Ipak, kaže da se sve može savladati uz pomoć kvalitetnih mentora i motivacije. Na koncu, Hana napominje da su odnosi s javnošću mnogo više od izrade komunikacijskih strategija za pojedinog klijenta, a dokaz tome su upravo dvije nagrađene humanitarne kampanje koje su ostavile trajni trag na druge ljude.
Izvor: srednja.hr