„Dobitna kombinacija za odličnu kampanju u nevladinom sektoru je dobra ideja, odlično promišljena kreativa i nadasve hrabrost. Naravno, i iskorak u teritorij u koji kažu da je za jednu udrugu nemoguće doći. Većina ideja nikada ne vidi svjetlo dana jer ih agencije odluče ne prezentirati ili ih klijenti na prvu odmah odbiju”, objasnio je Gordan Turković tijekom predavanja i panela na Danu otvorenih vrata udruga u Zagrebu i Zaboku.
Uloga udruga u području medijske pismenosti
Na konferenciji u Zagrebu pod nazivom „Razvoj, doprinos i uloga udruga u području medijske pismenosti u Hrvatskoj“, na panelu „Komunikacijska podrška društveno-korisnim programima udruga“, sudionici su predstavili svoje kampanje i podijelili korisne trikove za komunikaciju u NGO sektoru. Projekt su podržali Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske i Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ).
Privlačenje mladih kroz društvene mreže
U Zaboku, na događaju MisaONA, Gordan je održao predavanje „Vidljivost udruga i njihovih aktivnosti među mladima“. Kroz studije slučaja kampanja prikazao je kako je CTA tim uspio privući mlade da sudjeluju u kampanjama te naglasio važnost društvenih mreža u tim procesima.
Gordan je također istaknuo kako su promjene moguće kada klijenti dopuste kreativnu slobodu. Neki od uspjeha uključuju božićnu jelku visoku 4 metra koja je bila ispletena u sklopu kampanje „Upletimo se“ te je bila postavljena na zagrebačkom Adventu kao simbol podrške beskućnicima; izmjenu zakona za trajektni prijevoz otočne djece s teškoćama u razvoju kroz projekt „Nešto zbilja važno“; uvrštavanje tri ključna lijeka za cističnu fibrozu na HZZO-ovu listu tijekom akcije „Kaftrio – udah života“ te postavljanje prve hrvatske izložbe tweetova „Trending #HGSS70“.
„Ljepota marketinga u nevladinom sektoru upravo je u tome što su ljudi puno hrabriji i spremniji ići u veće komunikacijske izazove kako bi postigli svoje ciljeve. Zato volimo raditi s udrugama. Ukratko, ide se uvijek na najjače“, zaključio je Gordan.