– Svi uključeni u kampanju „Nešto zbilja važno“ bez zadrške su dali sve od sebe kako bi se najmlađim članovima našeg društva i njihovim obiteljima osigurao besplatan trajektni prijevoz na neophodne terapije na kopno, koji im barem malo olakšava život. Samo ime kampanje bilo nam je stalni podsjetnik na to da se borimo za one kojima je pomoć najpotrebnija te je samim time i ponos zbog osvojene Effie nagrade još i veći. Uspjeli smo izmijeniti Zakon i, uz podršku ljudi iz čitave Hrvatske, učiniti ono što se u početku činilo nemoguće. Dokazali smo da je ovaj cilj uistinu bio vrijedan borbe, hvala svima koji su to prepoznali – rekao je Gordan Turković, izvršni direktor agencije CTA komunikacije, tijekom dodjele „Effie Awards Croatia“ na konferenciji „DK Home“, održanoj u ljetnom kinu na zagrebačkom Tuškancu.
Važnost kampanje prepoznao žiri najuglednijih marketinških stručnjaka
„Nešto zbilja važno” osvojenom „Effie Awards Croatia“ nagradom postala je jedna od malobrojnih PR kampanja u Hrvatskoj koja je osvojila ovu najznačajniju nagradu za postignuća u tržišnim komunikacijama. Udruga roditelja djece s teškoćama u razvoju „Brački pupoljci” i agencija CTA komunikacije navedenom su se kampanjom izborili za izmjenu zakona kojim je omogućen besplatan trajektni prijevoz na nužne terapije na kopno za djecu s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka. Važnost kampanje koja je i drugim, godinama zanemarivanim društvenim skupinama osigurala osnovno ljudsko pravo, prepoznao je i žiri sastavljen od 30 najuglednijih marketinških stručnjaka te ju nagradio pobjedom u kategoriji Pozitivne promjene: opće dobro – neprofitni sektor, koja je uvedena ove godine.
Na nagrađivanoj kampanji provedenoj s budžetom od 0 HRK, uz roditelje iz Udruge, radili su Mate Mladina, Gina Victoria Damjanović, Gordan Turković, Petar Tanta, Valentina Mezdić i Eli Čerkezović.Pogledajte video kampanje:
Osvojene brojne nagrade
Osim osvojenog Effieja, članovi Bračkih pupoljaka i tima CTA komunikacija, za provedenu su kampanju nagrađeni i brojnim svjetskim te domaćim nagradama. Krovna hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) još im je u svibnju prošle godine dodijelila vodeću hrvatsku nagradu Grand PRix, dok su na međunarodnoj razini osvojili najprestižniju svjetsku PR nagradu „Golden World Awards for Excellence“ Međunarodne udruge za odnose s javnošću (IPRA) te europsku komunikacijsku nagradu „European Excellence Awards“ kao i posebnu nagradu žirija za najbolju kampanju u Europi među 350 finalista u 60 kategorija.
Nagradom Effie domaći marketinški stručnjaci već dvanaest godina pod sloganom „Ideje koje djeluju“ nagrađuju najkvalitetnije projekte, agencije i oglašivače koji su se svojim djelovanjem izdignuli od konkurencije. Osim kreativnosti, iznimno se cijeni učinkovitost te strateško promišljanje kampanje, a nagrada još od 1968., od kada se dodjeljuje u svijetu, predstavlja međunarodni simbol marketinške učinkovitosti.