Na ovogodišnjem projektu Carpe Diem kojeg organizira Hrvatska udruga za odnose s javnošću s ciljem razmjene znanja članova iz različitih područja odnosa s javnošću, našu će agenciju moći upoznati kolege iz struke i čuti iz prve ruke što točno radimo, kojim vrijednostima se vodimo te koje projekte i kampanje smo uspješno proveli. Svaki član HUOJ-a može se prijaviti na projekt i tako saznati kakvim aktivnostima se bave njegovi kolege iz drugih sektora.
S radom agencije i projektima sve sudionike upoznat će naši kolege Petar Tanta i Gordan Turković, direktori agencije CTA komunikacije. Osim svog puta do trenutnih pozicija, predstavit će našu agenciju, izložiti studije slučaja glavnih projekata i tako razmijeniti iskustva s kolegama. Dio predavanja bit će posvećen našoj najuspješnijoj kampanji „Nešto zbilja važno“ koja nam je donijela brojne nagrade pa se tako, nakon nepune tri godine postojanja agencija CTA komunikacije može pohvaliti s osvojenom Grand Prix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), najprestižnijim svjetskim PR priznanjem „Golden World Awards for Excellence“ Međunarodne udruge za odnose s javnošću (IPRA), nagradom Eventiada IPRA GWA u konkurenciji iz zemalja istočne Europe, Zajednice nezavisnih država i središnje Azije kao i nagradom „European Excellence Awards“ u kategoriji nevladinih udruga i organizacija uz posebnu nagradu žirija za najbolju kampanju u Europi među 350 finalista u 60 kategorija. Ove godine u lipnju dodijeljena nam je i svjetski prepoznata marketinška nagrada „Effie Awards Croatia” za spomenutu kampanju. Osim za ovaj društveno odgovorni projekt osvojili smo još jedan Grand PRix HUOJ-a, i to za komunikaciju događaja izložbe tweetova „Trending #HGSS70” s Hrvatskom gorskom službom spašavanja. Kolege Turković i Tanta objasnit će kako se do takvih rezultata dolazi i kako za velike stvari nije nužan brojčano velik tim već promišljeno planiranje strategije i dobra organizacija.
Posebnost projekta Carpe Diem jest predstavljanje organizacije tvrtke i upoznavanje prisutnih s poslovnim procesima koje inače nije moguće vidjeti. Upravo tako doprinosi se kvaliteti projekta i posjetitelji dobivaju jedinstveno iskustvo i direktne informacije.