Ivana Beg i Nina Sivić-Cug postale mlađe specijalistice za digitalni marketing 

Ivana Beg i Nina Sivić-Cug

Ivana i Nina neizostavan su dio digital tima CTA komunikacija malo više od dvije godine, samostalno vode nekoliko brendova na različitim tržištima, a njihove kampanje redovito ostvaruju izvanredne rezultate! Stoga nije iznenađujuće što su promaknute na pozicije mlađih specijalistica za digitalni marketing!

Kako je Ivana postala dio CTA komunikacija 

Ivana Beg je svoj profesionalni put započela u CTA komunikacijama. Krenula je kao praktikantica u odnosima s javnošću, no brzo je shvatila da je njezina strast zapravo usmjerena prema području marketinga. U isto vrijeme, dok se formirao digitalni odjel, Ivana je bila prva u redu kao član tog tima uz svog mentora i voditelja Marina Zdelara. Po završetku fakulteta, s ponosom je preuzela ulogu asistentice.

Prije pridruživanja CTA komunikacijama, stjecala je iskustvo u marketingu i prodaji, ali na terenu, u samom dućanu. Postavljala je dućan, upravljala financijama, održavala visoku prodaju i usvojila vještinu komuniciranja s kupcima. 

Trenutno uspješno vodi nekoliko brendova na različitim tržištima. Njene obveze, između ostalog, uključuju copywriting, upravljanje web stranicom, istraživanje tržišta, kreiranje oglasa te stvaranje sadržaja za društvene mreže i Google. 

Titulu magistre komunikologije stekla je 2023. godine na Fakultetu hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu na smjeru Mediji s temom „Uloga video sadržaja u promjeni komunikacijskog pristupa na društvenim mrežama”.

Ninin put do CTA tima

Još za vrijeme studentskih dana, Nina svoj put prema digitalnom marketingu započinje kao copywriterica u jednoj tvrtki, gdje kasnije preuzima vođenje društvenih mreža, oglašavanje i kreiranje digitalnog sadržaja za web. Nakon završenog  diplomskog studija sociologije na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, pridružuje se digitalnom timu CTA komunikacija na mjestu asistentice za digitalni marketing.

Nina trenutno aktivno sudjeluje u stvaranju i izvedbi kreativnih kampanja na različitim digitalnim kanalima, uz upravljanje oglašavanjem i sadržajem za društvene mreže i Google.

Tijekom svog rada u CTA komunikacijama ostvarila je niz vrijednih dostignuća za projekte na kojima je sudjelovala, od kojih je sedam domaćih i međunarodnih nagrada za uspješne komunikacijske kampanje. Posebno se izdvaja zlatni MIXX i dva srebrna BalCannesa za informativnu kampanju „Odvoji, lako je“ (Čistoća Split) i zlatni Grand PRix HUOJ-a za protupožarnu kampanju „Nemar je prva iskra“ (Hrvatske šume) u kategoriji odnosa s javnošću velikih trgovačkih društava.  

Čestitamo im još jednom od srca!